4 mënyra për t'iu uruar mirëseardhjen të rinjve në kompani

4 mënyra për t’iu uruar mirëseardhjen të rinjve në kompani


Pikturoni në mendjen tuaj një të punësuar të ri në një mjedis jofamiljar plot me njerëz që nuk i njohin me vetëm një hartë të zyrës në dorë dhe një libër të rëndë në duar për guidë. Ata ndihen nervozë, të izoluar dhe të humbur. Ata nuk dinë si të veprojnë dhe nuk dinë se kujt t’i drejtohen për ndihmë.
Nisja e një pune të re mund të jetë ‘vetmitare’, por nuk ka pse të jetë e tillë, dhe profesionistët e Burimeve Njerëzore nuk janë të vetmët me fuqinë për të bërë të rinjtë të ndihen komodë. Punonjësit ekzistuesë mund të bëjnë pjesën e tyre për t’i ndihmuar të rinjtë të ndihen të mirëpritur në ambjentin e ri të punës së tyre.

Përfshirja e të gjithë skuadrës në procesin e krijimit të një të vetme është kritike sepse i bën të gjithë punonjësit bashkë, të rinjtë dhe të vjetrit, dhe miqësitë e ambjenteve të punës i japin jetë punës më të mirë dhe punonjësve më të lumtur.

Sipas Raportit të vitit 2014 të Globoforce, Fall 2014 Mood Tracker Report, punonjësit me miq në punë kanë 47% më shumë mundësi ta duan kompaninë e tyre.

Ja disa mënyra kreative për ta bërë skuadrën të përfshirë në procesin e përshtatjes së punonjësve në kompani:

1. Prezantojuani punonjësit e ri kompanisë gjatë një dite të Premte

Stafi është i zënë. Të miksohen aktivitetet e mirëseardhjes së punonjësve të rinj me ato të rutinës së punëve, mund të jetë pak bezdisëse për punonjësit nëse ndërpriten. Një mëngjes i zënë i së Hënës nuk është momenti i duhur për t’i marrë punonjësit e zyrës dhe për t’i prezantuar me të rinjtë. Në vend të kësaj, prezantojini të rinjtë te ata ekzistuesit gjatë një Të Premteje kur çdokush është më i relaksuar dhe mund të ketë pak kohë.

Më mirë akoma, mendoni për mundësi të tjera për të bërë përshtypje të mira të para, një mbledhje të përgjithshme me kompaninë para se të rinjtë të fillojnë punën, një parti me kompaninë ose dalje brenda departamentit. Shikoni nëse kalendari i zyrës përmban një argëtim para se punonjësi i ri të fillojë punën. Kur punonjësit kanë më tepër liri për të folur dhe njohin kolegët pa qenë nevoja të sakrifikojnë punën e tyre, çdo njeri nga punonjësit mund të kuntribuojë në startin e mirë të ditës së parë të një punonjësi të ri.

2. Përdorni rrjetet informale (shoqërore)

Ka shumë për të mësuar dhe për të mbajtur mend në një proces përshtatjeje, dhe të punësuarit e rinj mund të mërziten shumë shpejt. Por mos i lini vetëm në këtë situatë ata.

Caktojini çdo të riu në kompani një shok ose mentor për ta ndihmuar atë në fazat e tranzicionit. Ata mund t’ju gjenden pranë kur keni paqartësi, jepuni atyre ndihmë dhe marifete që dini ju në lidhje me punën që t’i mbështesni. Me një sistem informal të duhur, të punësuarit e rinj do ta kenë më të lehtë procesin e përshtatjes, do të mësohen me klimën e kompanisë dhe do të pozicionohen më shpejt dhe do të ndihen më shumë të lidhur me skuadrën.

Në fakt, një studim i fundit i Google për 258 kompani të Amerikës së Veriut arriti në konkluzionin nse 88% e të pyeturve, të cilët mbështesnin me bindje se kompania e tyre e mbështet shpërndarjen e dijeve dhe bashkëpunimin, gjithashtu besojnë fort se morali i punonjësve dhe kënaqësia në vendin e punës ishin të larta. Kështuqë, jepuni punonjësve ekzistuesë një rol aktiv në procesin e përshtatjes për t’i drejtuar të rinjtë drejt suksesit.

3. Krijoni tradita “Mirëseardhje”

Procesi i përshtatjes duhet të përfshijë një prezantim të pjesëtarëve të stafit dhe të kompanisë si një e tërë. Për ta bërë këtë, dhe për t’i gëzuar dhe për t’i përfshirë pjesëtarët aktualë të stafit, filloni të ndërmerrni tradita unike për t’i uruar mirëseardhjen të sopopunësuarve.

Gjeni një traditë mirëseardhje që tregon shumë për organizatën dhe funksionon për skuadrën. Mund të jetë e thjeshtë si për shembull sjellja e petullave të ëmbla dhe kafesë ose çcfarëdolloj gjëje që do ta bënte skuadrën entuziaste gjatë këtij procesi.

4. Dhurojuni një “tur” të udhëhequr nga vetë punonjësit

Çdokush mund t’i tregojë punonjësit të ri tryezën ku punon, tualetin më të afërt dhe zyrën ku qëndron shefi. Por vetëm stafi i punës mund të thotë se cila nga fotokopjatriçet punon, cila nga kafenetë më të afërta bën çajin më të mirë dhe në cilën nga dhomat e konferencës duhet të vish me pulovër.

Zgjidhni disa nga stafi juaj për ta drejtuar punonjësin rreth ambjenteve të punës për t’u njohur me vendin e ardhshëm të punës. Në këtë mënyrë punonjësit njihen me vendin e punës dhe njëkohësisht mendojnë rreth mënyrave se si ta bëjnë më të thjeshtë punën e tyre në ambjentin e ri. Por gjithashtu “turi” i ndihmon punonjësit e rinj që “të thyejnë akullin” me ata ekzistuesit dhe të ndihen më komodë në prezencën e tyre.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0