1 në 5 punonjës të gatshëm të shesin fjalëkalimet e kompanive ku punojnë - Business Magazine Albania

1 në 5 punonjës të gatshëm të shesin fjalëkalimet e kompanive ku punojnë


Për çështjet e sigurisë së korporatës, punonjësit tuaj janë lidhja më e dobët. Por një raport i ri gjeti se punonjësit janë edhe më të gatshëm të ndihmojnë hakerat të futen në rrjetin tuaj.

Sipas një raporti nga SailPoint, një kompani e bazuar në Austin të Texasit për menaxhimin e sigurisë dhe identitetit, një në pesë punonjës të survejuar do t’ua shisnin fjalëkalimet hakerave, deri në 1 në 7 punonjës ishte po ta krahasojmë me vitin e kaluar. Nga 20 % e këtyre që shesin fjalëkalimet, 44 për qind do ta bënin për më pak se 1,000 $. Disa ishin madje të gatshëm të shisnin kredencialet e kompanisë për më pak se 100 $. “Këtë vit, edhe përqindja e atyre që ishin të gatshëm të riskonin të dhënat e kompanisë nëpërmjet apatisë, neglizhencës së tyre apo përfitimeve financiare u rrit,” thuhet në raport.

Studimi i 2016-ës u udhëhoëq nga Vanson Bourne, një firmë e pavarur kërkimesh. Vanson intervistonte punonjësit në kompani private në sektorin e IT, ndërtimit, financës, kujdesit shëndetsor, gazit dhe naftës dhe shërbimeve të konsumatorit në Australi, Francë, Gjermani, Hollandë, Mbretëria e Bashkuar dhe Shtetet e Bashkuara.

Studimi gjeti gjithashtu se 65 për qind e të pyeturve pranuan se kanë përdorur një fjalëkalim të vetëm për shumë aplikacione dhe 1/3 e të pyeturve ndajnë fjalëkalimet me kolegët e tyre. 26 për qind e punonjësve aktualë ngarkojnë informacione sensitive në aplikacionet e sistemit “cloud” me qëllimin për të ndarë këto të dhëna me personat jashtë kompanisë. Gati gjysma e të pyeturve, 40 për qind thanë se kanë akses te shumë llogari të kompanive nga punët e mëparshme.

Një kompani mesatare e marrë në studim kishte 50,000 punonjës, nga të cilët 10,000 prej tyre i shesin fjalëkalimet, nga kёta tё fundit 4,400 i shesin fjalëkalimet për më pak se 1,000 $. 32,500 punonjës në korporata të mëdha përdorin të njëjtat fjalëkalime për llogari të shumëfishta dhe pothuajse 17,000 i ndajnë fjalëkalimet me kolegët.

Gjithashtu punonjësit po blenë software “cloud” për të realizuar rrjedhjen e informacioneve pa e ditur departamenti i IT-së. Studimi tregon se 33 për qind e punonjësve po blenë aplikacione në “cloud” dhe 70 për qind e tyre ngarkojnë të dhënat dhe informacionet e kompanisë në aplikacione. Rreth 50 për qind e punonjësve nuk i tregojnë departamentit të IT-së rreth këtyre blerjeve me justifikimin se “bëhet më shpejt pa IT,” thotë raporti. Fakti se pse kjo paraqet një rrezik është për shkak se hakerat mund të përdorin një pikë hyrje, duke përfshirë aplikacionet e jashtme si një derë komunikimi te rrjeti juaj ose për tё vjedhur informacione.

“Sa më shumë këto rrjedhjet të preknin njerëzit individualisht, do të ishin më vigjilentë rreth proceseve të sigurisë. Por në një kontrast të zymtë, duket se ndërsa ata presin sigurinë e informacioneve të tyre personale, kur janë në palën e punonjësve, të njëjtët përdorues e përdorin në mënyrë shumë jo efektive sigurinë, duke e lënë veten dhe punëdhënësit të ekspozuar,” thotë raporti.

 

/Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0