“Zoom” ndryshon politikat e punës në distancë për punonjësit e kompanisë - Business Magazine Albania

“Zoom” ndryshon politikat e punës në distancë për punonjësit e kompanisë

Kompania e komunikimit me video “Zoom”, emri i së cilës u bë sinonim i punës në distancë gjatë pandemisë, ka urdhëruar një pjesë të stafit të kthehet fizikisht në zyrë.

Kompania tha se punonjësit që jetojnë afër zyrave të “Zoom” duhet të punojnë të paktën 2 herë në javë në zyrat e firmës. Megjithatë, “Zoom” tha se do të vazhdojë të angazhojë talentet, pavarësisht vendndodhjes.

Në fund të vitit të kaluar, kompania kishte të punësuar rreth 8,400 njerëz, më shumë se gjysma e të cilëve janë të vendosur në SHBA. Rreth 200 njerëz punojnë për “Zoom” në Mbretërinë e Bashkuar, ku kohët e fundit hapi një zyrë të re në Londër.

Firma tha se politika e re do ta vendoste kompaninë në një pozicion më të mirë për të përdorur teknologjinë, për të vazhduar me krijimet e reja dhe mbështetjen e klientëve globalë.

“Ne do të vazhdojmë të shfrytëzojmë të gjithë platformën “Zoom” për t’i mbajtur punonjësit tanë dhe ekipet e shpërndara të lidhur dhe të punojnë me efikasitet.”

Sjellim në vëmendje se “Amazon” dhe “Disney” janë ndër firmat që kanë reduktuar ditët e punës në distancë.

klan

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0