Zekri Picari, sipërmarrësi që po hap rrugët e eksportit shqiptar drejt SHBA në fushën e ndërtimit - Business Magazine Albania

Zekri Picari, sipërmarrësi që po hap rrugët e eksportit shqiptar drejt SHBA në fushën e ndërtimit

Pak vite më parë Zekri Picari zhvendoset në SHBA, ku angazhohet të zhvillojë biznes në fushën e ndërtimit. Sot, ai është afirmuar në tregun e pasurive të paluajtshme dhe ka plane ambicioze për të realizuar ndërtesa dhe madje për të importuar disa prej materialeve dhe pajisjeve për ndërtime nga Shqipëria. 

Avantazhi i Zekrit në biznes është fokusi tek objektivi, por edhe ndërtimi i shumë urave të komunikimit. Një pjesë të punimeve sot ai i realizon me nënkontraktorë. Në biznesin e tij janë angazhuar edhe familjarë, ndërsa komunikimi me miqtë dhe sipërmarrësit në Shqipëri, po ngre ura për eksportin e disa pajisjeve të ndërtimit drejt tregut amerikan. 

Ai është vendosur në New Jersey dhe kompania e tij, Master Pro Production shquhet për ndërtimin cilësor të çative.

Zekri, që kur keni ikur në SHBA kishit idetë e qarta për të bërë biznes. Si ishin fillimet e juaja?

Arsyeja kryesore që u largova ishte të vija në SHBA dhe të angazhohesha me biznes dhe kryesisht në fushën e ndërtimit.

Familjarë dhe të afërm të mi ishin të angazhuar në fushën e ndërtimit. Duke qenë në profesionin tim si web developer dhe designer kisha punuar për ta duke u krijuar websitet e nevojshme për bizneset që ato kishin. Unë shfrytëzova mundësinë për të mësuar më shumë duke qenë në kontakt që nga Shqipëria. Kur mbërrita në New York, isha fokusuar shumë për të krijuar biznesin tim, ishte bërë pasioni im dhe doja ta provoja veten me patjetër. Në fillim, askujt nuk i besohej që mund të ecja me këto ritme, por duke punuar fort dhe përvoja e madhe që në moshë të hershme në Tiranë, ku punova si drejtues i një biznesi privat me ka ndihmuar shumë për të pasur rrugën më të sigurt drejt suksesit.

Cilat kanë qenë sfidat e juaja për të bërë biznes? Ndërkohë, ishit integruar në Shqipëri? Cilat janë ndryshimet e të bërit biznes mes dy vendeve?

Në përgjithësi, i gjithë rrugëtimi ka qenë sfidë e madhe dhe vazhdon të jetë. Por, sigurisht sfida me e madhe kanë qenë të ardhurat fillestare, pasi në krahasim me Shqipërinë, shpenzimet dhe të ardhurat mujore që duhen këtu janë shumë më të larta. Me duheshin para për të investuar, për të jetuar dhe gjithashtu për shpenzimet e përditshme. Duke qenë dhe në moshë të re, nuk mungonte dëshira për të dalë në fundjavë, apo për të shkuar në vende të ndryshme.

Por, isha shumë i përqëndruar në punë dhe bëja pak pushime. Ky është ndryshimi më i madh mes 2 vendeve. Në Shqipëri bëhet më shumë pushime se punë, ndërsa në SHBA është e kundërta, më shumë punë se pushime, (dhe mendoj që është gjëja e duhur). Sigurisht që njeriu duhet të ketë kohë edhe për pushime, të kalojë kohë me familjen, por puna duhet të jetë kryesore.

Ku jeni fokusuar aktualisht dhe kë keni përfshirë në sipërmarrje. Si jeni organizuar?

Jemi fokusuar kryesisht në ndërtimin rezidencial. Pjesën më të madhe me ndërtimin e çative, rindërtimin e fasadave dhe të gjitha llojet e ndërtimit rezidencial. Fatmirësisht kam familjen, babain dhe vellezërit që punojmë bashkë dhe ka qenë një ndihmë shumë e madhe për të vazhduar përpara. Gjithashtu, po nisim një fazë investimi në prona të paluajtshme dhe real estate për të kaluar në një fazë tjetër të konceptit të ndërtimit. Sigurisht që kjo fushë nuk ka fund, por hap pas hapi do të arrijmë synimet tona.

Artikulli u publikua më parë në faqen 37 të numrit 32 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë digjitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 32 të saj.

Si është konkurenca në fushën tuaj dhe si ia dilni të siguroni avantazh ne treg?

Në fakt, konkurenca është shumë e madhe, madje mendoj që është një nga fushat me konkurencën më të lartë. Por, duke punuar me cilësi të lartë, duke i kushtuar vëmendje komunikimit me klientin, ndërkohë profesioni im si designer dhe web developer më ka mundësuar të krijojmë një brand, kemi mundur të qëndrojmë në treg shumë mirë.

Cilat janë planet që keni për të ardhmen lidhur me sipërmarrjen?

Objektivi është të krijojmë shpejt një kompani që të bëjmë të mundur ndërtimin e një shtëpie, godine, pallati apo një strukture me të gjitha resurset tona, nga arkitekti, inxhinieri dhe ndërtuesit. Gjithashtu, jemi në kontakt me kompani shqiptare për të bërë të mundur që shumicën e materialeve si, dritaret, dyert, strukturat metalike, apo dhe kuzhinat t’i importojmë nga Shqipëria. Shpresoj që shumë shpejt të fillojmë dhe jam shumë entuziast që do t’ia dalim.

Ne kemi vënë re një ndjeshmëri të lartë tuajën për Shqipërinë dhe komunitete të ndryshme në Shqipëri, veçanërisht në vendin e origjinës. A jeni në kontakt me kolegë dhe miq?

Une jam lindur dhe rritur në Shqipëri, kam shoqërinë time dhe kam kaluar pjesën më të bukur të jetës. Vazhdoj të kem kontakte të shumta me të gjithë kolegët dhe miqtë. Jam munduar që të jap kontributin tim, sepse besoj fort që të gjithë nga pak mund të bëjmë shumë për Shqipërinë. Ëndrra ime është që një ditë të sjell fëmijët në Shqipërinë që gjithmonë kam ëndërruar dhe pse me duket larg ajo ditë, megjithatë vazhdoj të shpresoj akoma se mund të bëhet.

Nëse ju nxisim të analizoni aftësitë tuaja si sipërmarrës, cilat kanë qenë ato që ju kanë mundësuar të ecni përpara?

Mund të them vetëm një fjalë, që është më e rëndësishmja: “organizim”, kjo do të thotë që nëse drejtuesi di të organizojë punët, çdo gjë do të jetë shumë e thjeshtë për të ecur përpara. Siç e thashë edhe më sipër, mua më kanë ndihmuar të gjithë elementët. Të rinjve që duan të angazhohen në biznes u sugjeroj një gjë: të krijojnë përvojë dhe të sigurojnë informacion.

Sa më shumë të studiosh e mësosh është një bazë e rëndësishme, por përvoja praktike është shumë e rëndësishme, pasi përballesh me jetën reale dhe sfidat e njëpasnjëshme, qe duhet t’i menaxhosh. 

Vetëm një drejtues me përvojë do t’ia dalë të mbizotërojë, pasi tregu është shumë i ashpër në ditët e sotme edhe për shkak të teknologjisë së re.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0