UET takim me Bankën Raiffeisen për kurrikulat e Programeve Master - Business Magazine Albania

UET takim me Bankën Raiffeisen për kurrikulat e Programeve Master


Sfida e universiteteve sot është qasja e tyre me kurrikula dhe programe mësimore sa më afër kërkesave për profesionistë që ka tregu i punës. Në kuadër të përmirësimit dhe përditësimit të kurrikulave të reja Shkolla Master në UET realizoi ditën e premte një takim konsultativ me drejtues të Bankës Raiffeisen.

Nga UET morën pjesë Presidenti, prof. dr. Adrian Civici, zëvendës/rektori për Kërkimin Shkencor, dr. Selami Xhepa dhe drejtoresha e Programeve Master, dr. Orkida Ilollari, ndërsa nga Raiffeisein ishin të pranishëm disa nga drejtuesit kryesorë të saj, Valbona Zeneli, drejtoreshë e Burimeve Njerëzore, Delina Millona, Gentiana Gjino etj., si dhe përfaqësues nga Shoqata e Bankave. Gjatë bisedës mes palëve u fol mbi profilet që kërkon sot banka nga të diplomuarit dhe përfaqësuesit e bankës vunë theksin te nevoja e masterave profesionalë të profilizuar, si për shembull: audit bankar apo menaxhim risku. Përfaqësuesit e UET-it bënë të ditur hapat që shkolla Master po hedh këtë vit duke futur lëndë të reja në kurrikula dhe duke u lënë një hapësirë gati 20 % të tyre leksioneve drejtuesve dhe specialistëve që vijnë direkt nga bota e biznesit.

UET kërkon bashkëpunim me sektorin bankar
“Sfida jonë është t’i pajisim studentët jo vetëm me një diplomë por me aftësitë që duhet të kenë për një vend pune. Është shumë mirë dhe bukur që ne të marrin silabuset e universiteteve bashkëkohore në botë, por ajo çfarë ne kërkojmë është t’i pajisim këta studentë me këto njohuri të cilat i vlejnë tregut tonë dhe biznesit. UET e ka nisur këtë iniciativë vite më parë për faktin se qëllimi dhe synimi i tij ka qenë që të kthehej në universitet të biznesit. Ne kemi lançuar programin 250+ , i cili është program që është një lloj bashkëpunimi që ne do të kemi me bizneset, me industrinë financiare dhe me të gjitha korporatat më të mëdha në vend”, tha Ilollari në hapjen e këtij takimi. Në këtë kuadër ajo theksoi se UET kërkon bashkëpunim me sektorin bankar për të kuptuar se çfarë kërkoni ju nga Programet Master që ne t’i reflektojmë më tej në silabuset tona. “Ne e kemi nisur këtë tur me të gjitha bizneset dhe i pari takim që vjen në industrinë bankare është Raiffeissen Bank. Unë kërkoj nga ju që të thoni çfarë kërkoni nga akademia që dhe ne t’jua ofrojmë. Të ofrojmë një produkt i cili do të na vlejë në të ardhmen dhe mos të kemi këto ngërçet që ndodhin në treg”, tha ajo.

Civici: Sfida e arsimit për të nxjerrë profesionistë
Presidenti i UET-it, prof. dr. Adrian Civici, foli mbi sfidën që ka sot akademia për të nxjerrë nga bankat e shkollës profesionistë të aftë për tregun e punës. “Ne kemi një shqetësim dhe prandaj kërkojmë dhe këtë bashkëpunim, çfarë lloj studenti, me çfarë cilësish dhe çfarë duhet të dijë një student që mbaron Bachelorin, Masterin, Doktoraturën, që të jetë sa më i vlefshëm në këtë rast për sektorin bankar. Dhe këtu shumë nga ju kanë mbaruar një master ose po bëjnë një doktoraturë dhe gjithmonë shtrohet pyetja “Ia vlen ky master apo kjo doktoraturë që ti të thuash kam mbaruar ciklin e dytë ose të tretë”, -theksoi Civici. Sipas tij universitetet më shumë duhet të profesionalizojnë jo thjesht të japin kulturë dhe dije të përgjithshme që pasurojnë individin, por nuk e bëjnë më të mirë në tregun e punës.

Kërkim shkencor i orientuar nga problemet e tregut
Zëvendës/rektori për Kërkimin Shkencor në UET, dr. Selami Xhepa foli mbi nevojën e orientimit të studimeve që bëhen në universitete kah nevojat e sipërmarrjes private, si studime tregu apo studime të çështjeve e problematikave që lidhen me tregun. “Përveç kërkimit shkencor që bën vetë stafi ynë akademik dhe kërkimor, ne synojmë që të identifikojmë ato që përbëjnë shqetësimin e ekonomisë, në rastin konkret shqetësimin e industrisë bankare. Ajo çfarë ne mundet të bëjmë së bashku, është që shqetësimet e industrisë bankare të mund t’i konvertojmë në temat kërkimore, të cilat mund të jenë pjesë e programeve të doktoraturës, studimeve që bëjmë ne në universitet dhe në këtë mënyrë arrijmë që të prodhojmë një output që edhe ndihmon mësimdhënien dhe jep një dije konkrete që mund t’i shërbejë specialistëve dhe stafit”, u shpreh Xhepa.

Burimi: mapo.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0