Rrugët për t’i shërbyer biznesit, UET lançon programin “250+” - Business Magazine Albania

Rrugët për t’i shërbyer biznesit, UET lançon programin “250+”


Universiteti Europian i Tiranës shpalli programin “250+”, një sistem për formim referuar nevojave për kualifikim të punonjësve në 250 bizneset më të mëdha në vend. Ky program, sipas themeluesve të UET-së ka ardhur për shkak të kërkesave të disa aktorëve.

“Ne ankohemi për punësimin e studentëve tanë. Ju ankoheni për cilësinë e dobët të diplomave të universiteteve, për mungesën e specialistëve ose të atyre krijuesve që do t’i zhvillonin më tej bizneset tuaja”, tha Henri Çili.

“Masterat më të përshtatshëm janë ato që ju kërkoni të përkthehet në silabus edhe në programet mësimore që ne bëjmë, për të marrë pikërisht atë që doni”, deklaroi Adrian Civici, president i UET-së.

Nevojat e tregut për specializim të punonjësve për të konkurruar në tregun rajonal dhe global janë emergjente sipas ministrit të Mirëqenies Sociale, Blendi Klosi.

“A i zgjidhin prodhuesit shqiptarë problemet e tyre me diplomën tonë, me të kualifikuarin tonë? Mendojmë se kemi shumë për të bërë”, tha ministri Klosi.

“Unë do të kujtoj këtu modelin gjerman dhe atë austriak, që jo vetëm masterin e mbaron nëpërmjet punësimit, por Kodi i Punës e ka të përcaktuar qartësisht se çdo sipërmarrje private ka detyrim ligjor të trajnojë 20% të stafit të vet në vit”, tha Nikolin Jaka.

Tashmë Universiteti Europian i Tiranës do të mbledhë nga biznesi kërkesat apo nevojat që ai ka për një formim më të mirë të punonjësve, për të strukturuar më pas dhe programet e veçanta për studim.

Burimi: top-channel.tv

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0