Trendet e Marketingut Digjital për vitin 2018


Vetëm nëse jetoni në shpellë ka mundësi të mos jeni në kontakt me digjitalizimin. Por me ndryshimet dhe mundësitë e shumta që po ofron teknologjia kohët e fundit, marketingu digjital është bërë një aftësi që mund ta zotërojnë të gjithë.

Pyetja është: A jeni në djeni të trendeve të fundit? A po studioni mjaftueshëm për terrenin vazhdimisht të ndryshueshëm?

Ju njohim me Trendet e Marketingut Digjital, që ndikojnë në sjelljen e konsumatorit dhe që po sjellin valë të reja në suksesin e një biznesi:

#1. Çdo gjë me telefon

80% e kërkimeve “Dua të di” “Dua të bëj” bëhen me telefon.

80% e të ardhurave të Facebook Ad vjen nga Ads (reklamat) në mobile!

Për këtë nuk na nevojiten statistika që të bindemi. Shikoni veten tuaj. Cila është gjëja e parë që bëni çdo mëngjes dhe e fundit që bëni çdo natë para se të flini gjumë?  E thjeshtë! Kontrolloni mesazhet/emailin. Ku i kontrolloni? Sigurisht që në telefon.

Ne kontrollojmë mesazhet në Messenger apo WhatsApp gjatë ditës. Me raste, mund të hapim LinkedIn, Twitter apo Facebook.

Çfarë ndodh kur kërkoni për një film apo recetë? Ju hapni browserin në telefonin tuaj.

Bizneset duhet të përqafojnë teorinë “Çdo gjë me telefon” në të gjitha planet e tyre të marketingut dixhital.

#2 Chatbots

Chatbot është një program kompjuterik i cili zhvillon një bisedë audio ose me tekst. Duhet t’i keni hasur kur vizitoni një website i cili shet produkte të informacionit dixhital.

Deri në vitin 2020, 30% e bisedave tona do të realizohen përmes Chatbots.

Përdorimi i Chatbots është rritur sepse klientët nuk janë më të kënaqur me mesazhin “do t’ju kontaktojmë së shpejti”.

Studimi i Facebook IQ tregon se 56% e njerëzve preferojnë një mesazh në vend të një telefonate për shërbimin ndaj klientit.

Chatbots sjellin zhvillim të bisedës dhe ndihmojnë në zgjidhjen e menjëherëshme të problemeve të klientit.

# 3 Video

Video ka shpërthyer dhe nuk mbaron me kaq.

Facebook dhe LinkedIn po promovojnë masivisht Videoi.e. Video të krijuara brenda platformave të tyre dhe rrjedhimisht nga futja në Live.

Si biznes, Video ju ndihmon që të bëni lidhje reale me perspektivat tuaja dhe i jep më shumë vlerë klientëve tuaj ekzistues.

Asaj që do t’i rritet rëndësia është Video SEO. Google po punon për të mundësuar kërkimin për video duke përzgjedhur kështu përmbajtje nga video dhe jo thjesht titullin apo përshkrimet. Teksti për SEO do të ndryshojë në mënyrë dramatike.

#4 Marketingu me Influencer

Seth Godin ka thënë, “Njerëzit nuk blejnë produkte apo shërbime. Ata blejnë marrdhënie, histori dhe magjinë.”

Influencers (le ti quajmë Ndikuesit në shqip) janë individë të cilët kanë një ndikim të jashtëzakonshëm përmes ndjekjes së tyre në rrjetet sociale.

70% e adoleshentëve që kanë një llogari në YouTube besojnë në opinionet e ndikuesve sesa të famshmit tradicionalë.

Ndikuesit ndikojnë në parimet e pëlqimit duke patur një impakt të madh te konsumatorët e rinj dhe ata ekzistues. Ndjekësit e tyre në rrjetet sociale ndjekin çdo hap që ata bëjnë dhe madje duan të dinë si nis dhe mbyllet dita e tyre. Për momentin interesi më madh merret nga Instagram stories dhe bashkë me të edhe fitimet.

/Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale