Top 10 ngjarjet më të trishtueshme të këtij viti në Facebook


Nëse mendoni se 2015 ishte një vit i trishtueshëm dhe i keq, edhe Facebook bie dakord për këtë. Ose ndryshe, 1.6 miliardë përdoruesit e Facebook bien dakord me këtë.

Lista me temat më të diskutuara këtë vit e Facebook anon në anën më të errët të 2015-ës. Në ndryshim nga lista e viteve të mëparshme, asnjë nga këto 10 ngjarje nuk përfshinte një eveniment sporti, fëmijën e një personi të famshëm publik apo një ngjarje të gëzueshme në përgjithësi. Luftërat, katastrofat natyrore, tensionet raciale dhe politikat konfliktuale kanë dominuar listën. Këtu janë 10 temat më të diskutuara në Facebook për vitin 2015:

1. Zgjedhjet presidenciale të Shteteve të Bashkuara

2. Sulmet terroriste të 13 nëntorit në Paris

3. Lufta civile në Siri dhe kriza e refugjatëve

4. Tërmeti në Nepal në muajin prill

5. Kriza e borxhit e Greqisë

6. Barazia martesore (lidhur me vendimin e qershorit të Gjykatës Supreme që mbështeti lejimin e martesave homoseksuale)

7. Lufta kundër ISIS

8. Sulmet terroriste ndaj Charlie Hebdo në 7 janar në Paris

9. Protestat ndaj policisë në Baltimore

10. Charleston, S.C., të shtënat dhe debati për flamurin e Konfederatës

Vetëm njëra nga këto ngjarjet mund të konsiderohet pozitive ose e mirë: Vendimi i Gjykatës së Lartë për lejimin e martesave gay (madje edhje ajo vetëm për individët që binin dakord me të). Në vitet e mëparshme, lista e 10 më të përfolurave të vitit në Facebook ka qenë më “e lehtë” dhe më “e gëzueshme”. Lista e 2014-ës, për shembull përfshiu Super Bowl, Kupën e Botës në Brazil dhe Lojërat Olimpike Dimërore, së bashku me sfidën e kovës së ujit të akullt, e iniciuar për të mbledhur fonde për të prekurit me sëmundjen ALS me gjetjen humoristike të hedhjes së kovës me ujë të ftohtë mbi personazhet e famshëm dhe shumë të tjerëve.

Lista e 2013-ës përfshinte trillin e Harlem Shake, fëmijën mbretëror të William dhe Kate dhe Turin e Francës. Në 2012, pjesë e listës u bënë Super Bowl, Lojërat Olimpike dhe oferta publike e aksioneve të Facebook.

“Humori i rëndë” i përdoruesve të Facebook mund edhe të reflektojë nga ana e vet “moshimin” e mediave sociale vetë. Në një kohë kur mediat sociale po bëhen në modë, më shumë njerëz të moshuar kanë një llogari të tyren në Facebook dhe bisedat e tyre online po drejtohen drejt temave më serioze dhe më të ndjeshme. Megjithstë një tjetër teori, pavarësisht se jo e mbështetur në fakte, është ajo se të rinjtë po interesohen më shumë për çështje më serioze.

Përdoruesit e Twitter gjithashtu adresuan të njëjtat probleme për vitin 2015, por e përzier me një kulturë më popullore. Ndërsa top 10 temat e Twitter për këtë vit përfshijnë luftën, terrorizmin dhe politikën, përdoruesit e rrjetit social treguan dobësi për futbollin, u mrekulluan nga fluturimi i Pluto-s i NASA-s, dhe u habitën për tranzicionin shumëpërfolur të Caitlyn Jenner, që midis të tjerash, vendosi edhe një rekord të ri për arritjen e 1 milionë ndjekësve në Twitter në kohën më të ulët.

Pavarësisht titujve gri, edhe në Facebook pati shumë nga kultura “pop” për këtë vit. Top 3 artistët ishin Ed Sheeran, Taylor Swift dhe Kanye West që qëndron në vend të tretë. Swift ishte në top 10 e vitit paraardhës, ku Sheeran dhe West nuk shfaqeshin.

Top 3 shfaqjet televizive më të diskutuara në Facebook këtë vit ishin Game of Thrones, The Walking Dead dhe The Daily Show.

Top 3 politikanët e vitit në SHBA rendit në vend të parë presidentin e SHBA-ve, Barack Obama, në vend të dytë Donald Trump dhe në të tretin presidenten e Brazilit, Dilma Rousseff.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale