Do të lançosh një startup? Bëji vetes këto pyetje! - Business Magazine Albania

Do të lançosh një startup? Bëji vetes këto pyetje!

~5 minuta lexim


Shumë njerëz kanë ide të shumta dhe të mëdha, por problemi kryesor dhe që i ndan idetë nga realiteti është ekzekutimi i këtyre ideve. Shumica e njerëzve nuk dinë si ti vënë këto ide në zbatim.

Nëse je i ri në këtë fushë, bëji vetes këto pyetje para se të hidhesh në veprim:

Cili është problemi që unë dua të zgjidh?

Të gjitha startup-et e suksesshme japin një zgjidhje për problemet që njerëzit kanë. Njerëzit duhet të kenë një “dhimbje”, dhe ti duhet të japësh ‘ilaçin’. Kjo “dhimbje” duhet të jetë e mjaftueshme për njerëzit që të paguajnë për shërbimin apo produktin tënd. Formula është: dhimbje’ e madhe e përdoruesit + përpjeke mesatare nga njerëzit = ndoshta sukses! Problemi është se shumica e njerëzve nuk e dinë dobinë e produktit apo shërbimit tënd.

Cilat janë disa shërbime të dobishme për njerëzit? Uber, Expedia, Facebook, Google, etj.

Cilat janë disa shërbime jo të dobishme për njerëzit? Kodet QR.

Po ideja jote, ku qëndron?

Sa i madh është tregu im?

Kjo është një nga pyetjet që anashkalohet më shpesh. Kur flitet për shërbimin/produktin tënd, është ai vetëm për Shqipërinë/Kosovën? Për të gjithë rajonin e Ballkanit? Apo s’ka rëndësi vendi? Do të jenë përfitimet nga njerëzit e thjeshtë? Apo nga bizneset? Studioni tregun tuaj mjaft mirë para se të vazhdoni.

Kush është konkurrenti im kryesor dhe sa përpara është ai?

Mos dëgjo njerëzit që thonë “Është e kotë, sepse kompania X ofron të njëjtën gjë.” Ti je një sipërmarrës ose të paktën aspiron të bëhesh. Po të dëgjonte Mark Zuckerberg këshillat e njerëzve, nuk do të kishim sot Facebook, pasi në atë kohë ekzistonte MySpace. Pyet veten, është produkti i tyre i mjaftueshëm? Është produkti jot më i mirë? A ofron ai diçka më shumë? Mark Zuckerberg e dinte që shërbimi i tij kishte diçka më shumë se të tjerët dhe ja ku është sot Facebook.

Si do t’a reklamoj produktin? Sa e vështirë do të jetë?

Nëses ti je i pari në tregun përkatës, atëherë ti je me fat. Por nëse ti je i dyti apo i dhjeti, atëherë duhet të fokusohesh në ndërtimin e një produkti që është më i zhvilluar se të tjerët po në të njëjtin treg.

Nëse produkti tuaj ka një konkurrent shumë të fortë, siç kishte Facebook MySpace-in në vitin 2005, atëherë ti duhet të ofrosh diçka shumë më të madhe për klientin.

Por ndonjëherë nevojitet edhe reklamimi si në media sociale, radio, apo edhe në kanale televizive. Por ky lloj reklamimi mund të jetë i kushtueshëm, kështu që vëzhgo dhe zgjidh formën më ekonomike të reklamimit. Do të ishte shpenzim i kotë nëse do të investonit dhe nuk do të kishit rritje.

Në fund të duhen fonde, por sa dhe si do t’i sigurosh ato?

Ekzistojnë tri arsye pse ju do të keni nevojë për fonde. E para është që të paguani faturat mujore të startup-it tuaj në mënyrë që të mund të vazhdoni të rriteni. E dyta është të paguani faturat tuaja personale mujore. E treta është të konkurroni në tregun e duhur. Kapitali është i nevojshëm për të çuar përpara një ide, por koha dhe vendi i duhur janë objektivat kryesorë për mbledhjen e fondeve.

/Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Leximi është për mendjen ajo që ushtrimi është për trupin.”
— Joseph Addison
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0