Të gjithë pas Samsung. Të pakët ata që tentojnë ndryshimin

Të gjithë pas Samsung. Të pakët ata që tentojnë ndryshimin


Një studim i zhvilluar nga Businessmag.al tregon se më shumë se gjysma e shqiptarëve që përdorin smartphone kanë zgjedhur Samsung.

Prej pak më shumë se 20 vitesh tashmë, qytetarët e Republikës së Shqipërisë, kanë mundësinë të përdorin telefoninë mobile, duke bërë gradualisht kështu shkëputjen nga telefonia tradicionale fikse. Madje, në vitin 2008 kompanisë “Albtelekom” iu desh të krijonte kompaninë e saj të telefonisë mobile për t’u përshtatur me ndryshimet e tregut dhe për të shmangur falimentin. Në fund të vitit 2003, mbi 1 milion shqiptarë ishin abonentë të një prej kompanive të telefonisë celulare dhe kjo shifër ka ardhur vetëm në rritje.

Dikur thjesht të kishe një celular ishte një gjë shumë e madhe. Më pas të kishe celular me ekran me ngjyra, e më pas celular me “ekran me prekje”.

Sot?! Pjesa më e madhe, madje edhe moshat mbi 60 vjeç, kanë një smartphone dhe nuk është diçka aq e madhe sa dikur.

Smartphone-ët sa vjen e janë bërë më të lirë. Sot, me jo më shumë se 300 euro mund të blesh një cilësor. Madje shumë dyqane në Shqipëri ofrojnë edhe mundësinë e blerjes me këste, e cila automatikisht rrit shitjet.

Për të krijuar një pasqyrë më të saktë të kësaj, ju sjellim rezultatet e një ankete me mbi 650 përdorues të smartphone-ve që Businessmag.al bëri muajt e fundit.

Çfarë sistemi operativ përdorni?

Android: 70.6%
iOS: 28.7%
Windows Mobile: 0.6%

Çfarë marke është smartphone i juaj?

Samsung: 55.6%
Apple 30.8%
Huawei 2.3%
Xiaomi 2.3%
HTC 0.6%
Pixel 0.2
Lenovo 0.8%
ZTE 0.4%
LG 1%
Acer 0.2%
Doogee 0.6%
Nexus 0.2
Nokia 0.6%
Microsoft 0.2%
Motorola 0.6%
Sony 1%
Marka të tjera 2.3%

A i përmbush smartphone që posedoni kërkesat dhe nevojat tuaja?

Po 74.4%
Jo 2.1%
Pjesërisht 23.5%

Mendoni të ndërroni sistemin operativ në blerjen tuaj të radhës?

Po 15.1%
Jo 63.7%
Ndoshta 21.2%

A mendoni të ndërroni markën e smartphone-it tuaj në blerjen tuaj të radhës?

Po 21.4%
Jo 55.6%
Ndoshta 23.1%

Sa keni shpenzuar për blerjen e smartphone-it tuaj aktual?

Deri në 20.000 lekë 21.4%
Deri në 30.000 lekë 23.1%
Deri në 40.000 lekë 13.8%
Deri në 50.000 lekë 8.4%
Deri në 60.000 lekë 5.5%
Deri në 70.000 lekë 7.1%
Deri në 80.000 lekë 4%
Mbi 80.000 lekë 16.8%

Çfarë vlere preferoni të paguani për blerjen e smartphone-it tuaj të ri?

Deri në 20.000 lekë 11.3%
Deri në 30.000 lekë 21.2%
Deri në 40.000 lekë 15.9%
Deri në 50.000 lekë 14.7%
Deri në 60.000 lekë 9.2%
Deri në 70.000 lekë 9.2%
Deri në 80.000 lekë 6.3%
Mbi 80.000 lekë 12.2%

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0