Startupi australian i këpucëve me porosi mbledh 15.5 milionë $

Startupi australian i këpucëve me porosi mbledh 15.5 milionë $


Startupi australian Shoes of Prey ka zbuluar se biznesi i këpucëve me porosi është biznes fitimprurës.

Të Martën, kompania që u mundëson femrave të dizenjojnë këpucët e tyre online që më pas u dërgohen atyre me postë në shtëpi, shpalli se kishte mbledhur 15.5 milionë $ fonde (21.4 milionë $ australianë) në një raund të ri financimesh të udhëhequr nga BlueSky Venture Capital. Shifra e lartë çon në totalin e grumbulluar deri më tani të 24.6 milionë dollarëve amerikanë.

E themeluar në Australi në 2009, startupi u fut në tregun amerikan, duke themeluar pikat e saj fizike të prezencës në 6 lokacione të dyqaneve Nordstrom, gjithashtu edhe në website-in e kompanisë. Shitësi me pakicë është bërë tashmë një partner në kapital në raundin më të fundit të mbledhjes së fondeve.

Jodie Fox, bashkëthemeluese e Shoes of Prey, ka thënë për Mashable Australia se raundi i ri i financimit ishte një hap shumë interesant. “Ne gjithmonë e kemi pasur këtë ndjenjë se personalizimi masiv do të ndryshonte mënyrën se si moda funksionon,” ka thënë ajo. “Kjo është hera e parë që një kompani e veshjeve të personalizuara ka marrë këtë nivel të financimit.”shoes-of-prey-Startupi-australian-i-këpucëve-me-porosi-businessmag

Ajo ka thënë se kapitali i ri do të përdorej për të zgjeruar praninë e kompanisë në SHBA, tregun në të cilën kompania ka zgjedhur të fokusohet për momentin. “SHBA-të janë gjigande, janë të fragmentizuara në shumë mënyra,” ka thënë ajo. “Nuk është si Australia ku ne mund të adresojmë një treg të tërë me një lëvizje të vetme.”

Fox ka thënë se kompania ndihet veçanërisht e lumtur për partnerë si Nordstrom në bord, dhe tanimë edhe një partner kapitali. “Nordstrom ka trashëgiminë e saj në këpucë, dhe ata janë inovatorë në këtë hapësirë online,” ka thënë ajo.

“Me personalizimin që bëhet gjithmonë e më shumë i rëndësishëm se si klienti e sheh shërbimin e mirë, është e rëndësishme për ne të gjejmë mundësitë për të qëndruar në mënyrë konstante të rëndësishëm,” ka thënë Scott Meden, zëvendës Presidenti ekzekutiv te Nordstrom, në një deklaratë me email. “Shoes of Prey na ofrojnë një mënyrë për të përmirësuar dhe shpërndarë një eksperiencë të mrekullueshme të shërbimit të klientit, që shkon përkrah me vizionin tonë strategjik dhe objektivat afatgjatë si një kompani.”

Për shkak të sasisë së parave që Shoes of Prey kanë grumbulluar, spekulime nëse dhe kur kompaia do të bëhet publike po dalin në pah. “Pas këtij raundi të financimeve, gjërat fillojnë të bëhen serioze dhe ne na duhet të konsiderojmë strategjinë tonë të daljes,” ka pranuar Fox. Ajo ka thënë se asgjë nuk qëndron statike, kompania do të vazhdonte të ishte e hapur ndaj shitjes, por themeluesit nuk tmerrohen nga ky opsion.

Ndërsa Shoes of Prey hapën fabrikën e tyre të parë në Dhjetor 2014, në Kinë, ajo po shpreson të zgjerojë facilitetet e saj të prodhimit kështuqë mund të fillojë të prodhojë artikujt e rinj të modës,” ka thënë ajo. “Nuk ka plane fikse, por do të isha shumë e lumtur të kisha një çantë të madhe dore që të kombinonte me këpucët e mia.”

Fox ia atribuoi suksesin e kompanisë oreksit për modën e “veshjeve te rrobaqepësi.” “Unë mendoj se idetë e personalizimit janë në vetvete ide shumë interesante,” thotë ajo. “Disa ide janë më virale se të tjerat, supozoj.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk ndërton ëndrrën tënde, dikush tjetër do të të punësojë për të ndërtuar të tijën.”
— Tony Gaskins
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0