Spotify i jep fund bashkëpunimit me Meghan Markle - Business Magazine Albania

Spotify i jep fund bashkëpunimit me Meghan Markle

Archewell Audio, në pronësinë e Princit Harry dhe Meghan Markle, nënshkroi një marrëveshje ekskluzive prej 25 milionë dollarësh me Spotify teksa u përpoqën të ishin financiarisht të pavarur pasi u shkëputën nga familja mbretërore në vitin 2020.

Marrëveshja shumëvjeçare ishte një nga më të mëdhatë e nënshkruara në histori për një shfaqje podkast të sapoformuar.

Në atë kohë, burimet të ndryshme thanë se marrëveshja për të sjellë Meghan dhe Harry ishte “një përshtatje e përsosur” me modelin e biznesit për të rritur audiencën globale të Spotify prej 320 milionë përdorues aktivë mujorë.

Por marrëveshja e tyre prestigjioze ka përfunduar herët dhe podkasti i Meghan-it, Archetypes, nuk do të ketë një sezon të dytë.

Duket se ndërprerja e marrëveshjes është një ndryshim në strategjinë e kompanisë, larg marrëveshjeve ekskluzive me të personazhe të famshëm që nuk janë pjesë e botës së argëtimit.

Drejtori ekzekutiv i Spotify, Daniel Ek tha për BBC se kompania kishte “mbipaguar dhe mbiinvestuar”.

Meghan tani planifikon të “zhvillojë më shumë përmbajtje për audiencën e Archetypes në një platformë tjetër”, tha zëdhënësi i saj për Wall Street Journal.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0