Smartfonët dhe të rinjtë: Çfarë do sakrifikonin të rinjtë vetëm që të mos hiqnin dorë nga telefonët e tyre - Business Magazine Albania

Smartfonët dhe të rinjtë: Çfarë do sakrifikonin të rinjtë vetëm që të mos hiqnin dorë nga telefonët e tyre


Çfarë do të ishit të gatshëm të sakrifikonit për një javë në mënyrë që të mbanit privilegjet që ju japin smartfonët tuaj?

Shumë konsumatorë thonë se do të jenë të gatshëm të ndalojnë përkohësisht përdorimin e sendeve shtëpiake ose të heqin dorë nga argëtimi; disa janë me sa duket të gatshëm për të adaptuar standardet e “këqija të higjienës“.

Siç rezulton, 41% e të rinjve të moshës 18 – 34 vjeçare thanë se do të ishin të gatshëm të hiqnin dorë nga larja për një javë nëse kjo do të thotë që të mbanin telefonët e tyre për të njëjtën periudhë kohore, sipas një sondazhi të kryer nga shërbimi telefonik i aplikacionit “Visible”. Të 1,180 të anketuarit kishin në pronësi një smartfon dhe u ndanë pothuajse në mënyrë të barabartë sipas gjinisë.

Lexoni: Përdorimi i smartphone sa vjen e bëhet më i “frikshëm” për të gjithë

Po aq argëtuese sa mund të duket kjo gjë, statistikat sjellin në mendje varësinë që kanë kundrejt smartfonëve individët, në veçanti adoleshentët. Ndërsa disa argumentojnë se është në dorë të krijuesve të produktit për të kontrolluar varësinë ndaj pajisjeve dixhitale, të tjerë argumentojnë se është përgjegjësia e çdo individi dhe hapi më i rëndësishëm është që secili nga ne të dijë se ku qëndron.

Në anketim, 54% e të anketuarve thanë se do të ishin të gatshëm të hiqnin dorë nga filmat dhe TV për një muaj, ndërsa 28% thanë se do të ishin të gatshëm të hiqnin dorë nga kafshët e tyre shtëpiake për një javë, 23% do të zgjidhnin telefonin mbi kafenetë dhe 17% kishin qasjen ‘të merrnin furçën e dhëmbëve, por jo telefonin e tyre’.

Duke pasur parasysh funksionin e smartfonëve të sotëm, nuk vjen si surprizë që konsumatorët do të jenë të gatshëm t’u japin përparësi atyre më shumë se një dekadë më parë. Por këto rezultate janë një vështrim interesant se si një brez që ka jetuar me smartfonë për të gjithë ose shumicën e jetës së tij i sheh pajisjet mobile si domosdoshmëri më tepër sesa si luks.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0