Sipërmarrja 'Food Made Albania', një tjetër model suksesi në qytetin e Durrësit - Business Magazine Albania

Sipërmarrja ‘Food Made Albania’, një tjetër model suksesi në qytetin e Durrësit


Dashamir Elezi një tjetër sipërmarrës model që përmes kompanisë së tij ‘Food Made Albania’ në Durrës, po prodhon produkte krejtësisht shqiptare (Jam Fruta), duke ndihmuar fermerët dhe duke hapur vende pune.

Kompania “Jam Fruta” është krijuar në vitin 2014 me qëllimin e prodhimit të nënproduketeve të përpunuara të frutave (reçel, marmalatë, gliko etj) duke përdorur ekskluzivisht prodhime shqiptare të cilësisë së lartë.

Gjithashtu produktet janë 100% me ëmbëlsim natyral nga lëngu i rrushit i përqendruar. Kjo i bën reçelrat unikë, sepse jo vetëm kanë shije të vecantë, por edhe një përfitim të lartë ushqyes dhe tretje shumë të mirë.

Target grupi i konsumatorëve është i të gjitha moshave. Sektorët e konsumit janë jo vetem ai familjar, por edhe hoteleria, restorantet, pastiçeritë etj.

Produktet janë të projektuara për tregun vendas dhe atë të huaj, ku synojmë përfaqësim dinjitoz të markës “Made in Albania”.

burimi: aida.gov.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0