Silicon Valley në krizë për punonjës të rinj, zbulon sondazhi i ri


Silicon Valley njihet si qendra e teknologjisë dhe inovacionit, por njerëzit e industrisë po vënë re se dominimi i saj po fillon të venitet.

Një sondazh i fundit i 300 personave të teknologjisë në Silicon Valley zbuloi se 49% thanë se prisnin që një rajon jashtë zonës së Gjirit të San Franciskos të bëhej qendra e re e inovacionit. Një raport mbi sondazhin, i hartuar nga Grupi Brunswick, tha se shumica e punonjësve të teknologjisë rreth 74% prisnin që Kina të bëhej një “kërcënim” konkurrues ndaj Silicon Valley në industrinë e teknologjisë në pesë vitet e ardhshme.

Lexoni: Çfarë po bën Silicon Valley që njerëzit të jetojnë më gjatë?

Grupi Brunswick tha se, ndërsa po krijohen më shumë vende pune në teknologji, rreth gjysma e të anketuarve e kishin më të vështirë për të gjetur dhe për të rekrutuar talentin tani se sa një vit më parë. Kjo vjen si rezultat pasi brezi i ri i punonjësve të teknologjisë janë duke kërkuar jashtë Silicon Valley për punë – 41% e 18 – 34-vjeçarëve të anketuar thanë se kishin planifikuar të largoheshin nga Bay Area në vitin e ardhshëm.

Pavarësisht nga një rënie e parashikuar në talentin e teknologjisë dhe rritja e konkurrencës së industrisë, Silicon Valley është ende optimist për të ardhmen. Më shumë se gjysma e të anketuarve thanë se pritet që kompanitë e tyre të rriten dhe rreth gjysma mendojnë se ditët më të mira të Silicon Valley janë ende përpara.

Mund të lexoni më poshtë sondazhin e plotë të grupit Brunswick:

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale