Si Millennials do të ndryshojnë botën e luksit? - Business Magazine Albania

Si Millennials do të ndryshojnë botën e luksit?


Tregu i luksit pritet që të rritet përsëri në vitin 2017, duke iu referuar studimit të bërë nga Bain & Co. Shitjet e të mirave të luksit pësuan një rënie të vogël në vitin 2016, nga 280 miliardë $ në vitin 2015 në 277 miliardë $ vitin e kaluar, por çereku i parë i këtij viti është tashmë premtues. Bain parashikon një rritje prej 4 % këtë vit, pra deri në 289 miliardë $.

Bain citon disa faktorë për këtë vit të suksesshëm, duke përfshirë shpenzime robuste nga konsumatorët kinezë dhe një rritje në turizmin europian. Faktori tjetër kryesor i kësaj rritje gjithashtu do të përcaktojë tregun e luksit për dekadën e ardhshme e më tej: Mënyra e konceptimit dhe idetë e Millennials.

Që nga viti 2025, Bain parashikon që Millennials do të jenë përgjegjës për 45% të tregut global të të mirave të luksit. Kjo krijon mundësi të mëdha për shumë marka, por njëkohësisht krijon dhe vështirësi, sepse Millennials mendojne ndryshe nga gjeneratat paraardhëse.

Lexoni: Marcus Lemonis këshillon të rinjtë: “Bëni çdo punë dhe mos jetoni me prindërit tuaj”

“Millennials kanë paradigmë shumë më të ndryshme se të prindërve të tyre, sidomos në shtetet më të zhvilluara. Ata janë gjenerata e parë që jetën e një adulti e kanë përballuar në kushte më të vështira ekonomike. Ata kanë një vizion më laik të botës: p.sh. familja dhe feja nuk luajnë një rol shumë të rëndësishëm në jetën e tyre. Gjithashtu Millennials bëjne pjesë në revolucionin dixhital, i cili sjell një këndvështrim të ri për kohën, hapësirën dhe mundësitë. Gjithçka është e mundur,” tha Claudia D’Arpizio.

Gjithë këto ndryshime nënkuptojnë se konsumimi interpretohet ndryshe nga Millennials. Konsumimi i produkteve tregon se kush je, prandaj Millennials janë më të përkushtuar se brezat paraardhës,” shton D’Arpizio.

Millennials vlerësojnë më shumë eksperiencat sesa produktin, që do të thotë se eksperienca e një blerje, në dyqan ose online, duhet të bëhet më interaktive që konsumatori të ndihet sikur është pjesë e markës. Përndryshe, ç’vlerë ka të dalësh nga shtëpia për të blerë?

Por të gjitha markat e luksit kanë punë për të bërë nëse duan të tërheqin Millennials. Markat me një avantazh për të joshur Millennials janë ato marka, të cilat kanë lënë pas zakonet e vjetra të luksit dhe janë duke u fokusuar në kërkesat e Millennials, në vizionin futuristik më shumë se atë të shkuar dhe duke qenë të hapur për bashkëpunime të mëtejshme me kompani të sektorëve të ndryshme.

Lexoni: Përse të rinjtë nuk blejnë më makina dhe apartamente?

Aspekti tjetër i mënyrës së koceptimit dhe ideve të Millennials është që kjo gjeneratë është shumë më inovative se të tjerat, sidomos në pikëpamjen e sipërmarrjes. Nëse ata nuk gjejnë një markë, e cila i përshtatet preferencave të tyre, ata krijojnë një markë të tyren.

“Unë vërtet mendoj se bota e luksit po kalon një fazë transformimi, po aq i fortë sa ai i viteve ’70 dhe ’80, i cili krijoi tregun e luksit që në njohim ditët e sotme.”

Burimi: forbes.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0