Si matet frekuenca e programeve televizive? - Business Magazine Albania

Si matet frekuenca e programeve televizive?

~2 minuta lexim

”Meter”, është një pajisje që regjistron sa herë ndizet televizori në ditë, në cilat kanale është sintonizuar dhe sa njerëz i shikojnë programet.Pajisja mbledh të dhëna çdo minutë dhe vendoset në 2420 familje të shpërndara në të gjithë vendin, të cilat, për nga numri i përbërësve dhe karakteristikat sociale dhe ekonomike, përfaqësojnë një kampion të të gjithë popullatës.

Identiteti i familjeve është sekret për të shmangur ndërhyrjet që mund të shtrembërojnë gjetjet.
Matjet me ”Meter”
Lexo: Youtube konkurron me Tik Tok, përdoruesit do të marrin para nga “Shorts”

 

Matësi përbëhet nga tre pjesë: njësia e identifikimit, e cila përcakton se në cilin kanal është akorduar përdoruesi; telekomanda, e cila regjistron numrin e njerëzve që ndjekin programin, më në fund, ”Meter” aktual, i cili është si memorie ashtu edhe pajisje transmetimi: ai regjistron të dhënat dhe i transmeton automatikisht në qendr.

 

Kjo i përpunon në mëngjes dhe mpas i dërgon në rrjetet televizive që ata të kuptojnë se sa është ndjekur secili nga programet e tyre. etheses

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0