Si kompania prej 20 milionë dollarë po ndryshon botën e reklamave?

Si kompania prej 20 milionë dollarë po ndryshon botën e reklamave?


Kjo kompani po ndihmon reklamuesit të arrijnë konsumatorët e tyre edhe kur ata nuk janë në telefon apo kompjuter.

Pas shitjes së kompanisë së tij ad-display në Google për 81 milionë dollarë në vitin 2010, Michael Provenzano donte të gjente një mënyrë për të bindur kompanitë që mund të përfitonin nga reklamat jashtë internetit. Si? Për të sjellë botën online – me përditësimet në kohë reale dhe elementët e duhur – në botën jashtë internetit, duke përdorur të dhënat e vendndodhjes nga telefonat celularë. – thotë Lauren Aratani

reklamave
Michael Provenzano bashkë-themelues i Vistar Media

“Kishte shumë luhatje kur ne nisëm me Vistar Media në vitin 2011. Shumë kompani kishin premtuar të sillnin teknologjinë e reklamimit jashtë televizorit me anë të posterave të vendosura në metro apo autobusa, pra në thelb në çdo gjë që shihni kur jeni jashtë shtëpisë tuaj. Duhet thënë që shumica e reklamuesve nuk u besonin këtyre dhe shumë prej tyre falimentuan. Mendoj se ata e nisën shumë herët dhe nuk kishin të dhënat e duhura për të punuar në një ambient të tillë,” shprehet Michael Provenzano.

Në kompaninë time të parë, Invite Media, unë së bashku me bashkëthemeluesit e mi kishim zhvilluar një sistem ofertash për hapësirën e reklamave në banerat online. Më pëlqeu të punoja me teknologjinë dhe reklamat, por dëshiroja të shikoja nëse kishte ndonjë mundësi offline për fushën e reklamimit.

Lexoni: E mbani mend kur reklamat e makinave ishin të fokusuara tek shpejtësia?

Dixhitalizimi i reklamave jashtë shtëpisë – tabelat dixhitale, kioskat e dyqaneve dhe gjëra të tjera të ngjashme – po rriten, sepse janë më fitimprurëse. Mund të ketë tetë reklama në një tabelë dixhitale, por vetëm një në një letër. E pamë këtë mundësi dhe u kërkuam pronarëve të këtyre hapësirave të reklamave për të parë se për çfarë ata kishin nevojë. Një problem që shumë prej tyre kishin pasur ishte vështirësia e shitjes së produkteve – reklamuesit nuk besonin se “out-of-home media” mund t’i ndihmonte ata të rrisnin biznesin e tyre.

Reklamuesit në internet mund të gjurmojnë numrin e njerëzve që klikojnë në reklamën e tyre, por nuk ka asnjë mënyrë për të gjetur se si një reklamë në ekranin dixhital ndikon tek konsumatori. Kështu që ne e zhvilluam atë.

Duke përdorur të dhënat në bazë të vendodhjes së konsumatorëve të marra nga smartfonët e tyre kur ata janë jashtë shtëpive, kur bëjnë një thirrje telefonike, kur shkruajnë një mesazh apo kur përdorin internetin, ne arritëm të gjurmonim dy gjëra: ku bëjnë pazar konsumatorët dhe çfarë shikojnë ata kur kalojnë nga pika A në pikën B. Kjo jo vetëm na lejon të targetojmë konsumatorët në bazë të vendit ku ata tashmë blejnë dhe reklamat që ata shikojnë, por do të na ndihmonte gjithashtu në matjen e efektivitetit të një reklame “out-of-home”.

Deri më tani, çdo gjë shkon mirë. Ne kohët e fundit kemi bërë partneritet me Toyota dhe kemi ndihmuar në rritjen e çmimit mesatar mujor të shitjes. Gjëja më e vështirë për të qenë në këtë industri është të jesh në gjendje t’iu tregosh klientëve skeptikë se “out-of-home media” është një investim i vlefshëm.

Lexoni: Si mund t’i mbijetojnë markat uljes së reklamave në TV?

Në mënyrë të ngjashme, shumë njerëz ishin skeptikë edhe për biznesin tonë. Na thoshin të hiqnim dorë. Por ne besuam në idetë dhe bazat tona dhe e dinim se dikush në një moment kishte për të dalë me këtë teknologji. Pra, pse jo ne?

Profili i kompanisë

Kompania: Vistar Media
Renditja në INC. 5000, 2017: 248
Qendra: New York City, NY
Viti themelimit: 2011
Të ardhurat në 2016: 20.3 millionë $
Rritja në 3 vjet: 1,730%
Twitter: @vistarmedia
Faqja: vistarmedia.com

burimi: Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0