Si do ta transformojë inteligjenca artificiale biznesin tuaj?


Inteligjenca Artificiale nuk është pjesë e teknologjisë në të ardhmen – Ajo është e ardhmja e teknologjisë.

Elon Musk dhe Mark Zuckerberg kanë debatuar publikisht nëse kjo do të rezultojë një gjë e mirë apo jo.

Asistentët si Siri i dhe Alexa e Amazon janë bërë gjithnjë e më të pranishëm në jetën tonë dhe kjo do të rritet dita ditës, pasi ato po mësojnë më shumë aftësi.

Këta asistentë zëri janë vendosur të çajnë tregun ndërsa më shumë pajisje të mundësuar nga IA hyjnë në treg. Shumica e lojtarëve të teknologjisë kanë në treg një formë të smart speaker si Amazon Echo apo Apple HomePad, të cilët janë në gjendje të komunikojnë me shumicën e pajisjeve me anë të WiFi në të gjithë shtëpinë.

Ndërsa IA ka një ndikim të madh tek individët dhe shtëpitë smart, ndoshta ndikimi i tij më i madh mund të ndihet në hapësirën e e-commerce. Në këtë treg gjithnjë e më në zhvillim, personalizimi është një nga shitësit kryesorë të diferencuar. Në fakt, shitësit me pakicë që kanë zbatuar strategjitë e personalizimit shohin fitime 6-10% nga shitjet, me një ritëm dy deri tre herë më të shpejtë se shitësit e tjerë, sipas një raporti të Boston Consulting Group.

Kjo mund të arrihet duke përdorur teknologjinë e machine learning për të shqyrtuar të dhënat e klientit për të paraqitur informacionin përkatës para tij sapo arrin në faqe.

Dhe për marketerët IA mund të sjellë analizë më të mirë të të dhënave, t’i bëjë ekipet e marketingut më kreativë dhe t’i ndihmojë kompanitë të marrin vendime më të mira menaxheriale.

Pavarësisht nga industria juaj, IA është kudo. Dhe kjo do të ndryshojë mënyrën se si bëhet biznes. Pyetja është: A do të jeni ju gati për këtë?

/BI

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale