Si do ta transformojë inteligjenca artificiale biznesin tuaj?


Inteligjenca Artificiale nuk është pjesë e teknologjisë në të ardhmen – Ajo është e ardhmja e teknologjisë.

Elon Musk dhe Mark Zuckerberg kanë debatuar publikisht nëse kjo do të rezultojë një gjë e mirë apo jo.

Asistentët si Siri i dhe Alexa e Amazon janë bërë gjithnjë e më të pranishëm në jetën tonë dhe kjo do të rritet dita ditës, pasi ato po mësojnë më shumë aftësi.

Këta asistentë zëri janë vendosur të çajnë tregun ndërsa më shumë pajisje të mundësuar nga IA hyjnë në treg. Shumica e lojtarëve të teknologjisë kanë në treg një formë të smart speaker si Amazon Echo apo Apple HomePad, të cilët janë në gjendje të komunikojnë me shumicën e pajisjeve me anë të WiFi në të gjithë shtëpinë.

Ndërsa IA ka një ndikim të madh tek individët dhe shtëpitë smart, ndoshta ndikimi i tij më i madh mund të ndihet në hapësirën e e-commerce. Në këtë treg gjithnjë e më në zhvillim, personalizimi është një nga shitësit kryesorë të diferencuar. Në fakt, shitësit me pakicë që kanë zbatuar strategjitë e personalizimit shohin fitime 6-10% nga shitjet, me një ritëm dy deri tre herë më të shpejtë se shitësit e tjerë, sipas një raporti të Boston Consulting Group.

Kjo mund të arrihet duke përdorur teknologjinë e machine learning për të shqyrtuar të dhënat e klientit për të paraqitur informacionin përkatës para tij sapo arrin në faqe.

Dhe për marketerët IA mund të sjellë analizë më të mirë të të dhënave, t’i bëjë ekipet e marketingut më kreativë dhe t’i ndihmojë kompanitë të marrin vendime më të mira menaxheriale.

Pavarësisht nga industria juaj, IA është kudo. Dhe kjo do të ndryshojë mënyrën se si bëhet biznes. Pyetja është: A do të jeni ju gati për këtë?

/BI

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0