Si dhe sa po përdoret interneti në Shqipëri sipas ekspertëve - Business Magazine Albania

Si dhe sa po përdoret interneti në Shqipëri sipas ekspertëve

interneti

Përdorimi i internetit në Shqipëri po shënon një rritje të qëndrueshme nga viti në vit.

Sipas të dhënave të fundit të publikuara nga Eurostat, Shqipëria renditet e dyta pas Norvegjisë për nga përdorimi i teknologjive të informacionit dhe komunikimit në familje dhe nga individët.

Shifrat flasin qartazi për prani të internetit në çdo shtëpi shqiptare, por si po i shfrytëzojnë të mirat që vijnë me shtrirjen e internetit?

Sipas Eurostat, 98,44% e ndërtesave rezidenciale në Shqipëri kane të paktën një pajisje, e cila është e lidhur me internet, çka flet për një shtrirje të komunikimit në të gjithë territorin e vendit.

Lexo: Mbrëmja Gala “CCIT AWARDS 2024″/ DHTIT vlerëson sipërmarrjet më të mira në treg

Unë besoj që përdorimi i internetit vjen si pasojë e kërkesës shumë të madhe për të pasur akses mbi 4G dhe nga rezidentët që kanë filluar të konsumojnë 20–30 Mbps. Kërkesa e madhe mund të jetë rritur edhe nga prezenca e madhe turistike, që e ka çuar raportin mbi nivelin e popullatës. E dyta, një pjesë e mirë e gjërave kanë filluar të aksesohen në internet, kemi shtim të IPTV-ve dhe për bizneset, interneti tani është një detyrim,” shprehet eksperti i Teknologjisë së Informacionit, Erion Nako, në emisionin e TVSH.

Duke qenë se interneti nuk është më individual, por edhe i pajisjeve shtëpiake, si televizioni, kondicioneri. Shtëpitë inteligjente (“smart home”) do të duan edhe internet,” shton homologu i tij, Tomi Kallanxhi.

Ndërkohë sa i përket pranisë së qytetarëve në rrjetet sociale, të dhënat konstatojnë se 64,07% e personave të pyetur janë përdorues të platformave, duke i vendosur shqiptarët në mesin e renditjes europiane.

Mund të jetë pak më shumë, diku te 85–87% duke ditur nga statistikat që kemi ne të rrjeteve sociale, se shqiptarët janë populli më aktiv në këto rrjete sot për sot në Ballkan,” thotë z. Kallanxhi.

Prezenca në rrjetet sociale është kryesisht për të shfletuar, për të parë, por ka edhe rrjete si TikTok që po konsumohen shumë. Tashmë vihet re një ulje e prezencës në Facebook të moshave të reja,” shprehet z. Nako.

youtube

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0