Shumica e bankave në Itali i përdorin rrjetet sociale për marketing - Business Magazine Albania

Shumica e bankave në Itali i përdorin rrjetet sociale për marketing


Një studim i fundit tregon se rreth 90% e bankave në Itali tashmë janë aktive në rrjetet sociale. Më shumë se gjysma e tyre janë aktive në 5 kanale të ndryshme të rrjeteve sociale.

Më të përdorurat janë Facebook, Youtube, Twitter dhe Linkedin. Bankat i përdorin masivisht këto platforma për të prezantuar iniciativat e tyre, pra në funksion të marketingut dhe informacionit.

Promovimi i produkteve dhe shërbimeve është shumë herë më i lehtë nëpërmjet rrjeteve sociale. Rreth 68% e bankave deklarojnë se këto kanale sociale i përdorin ekskluzivisht për edukimin financiar.

Ky është një sektor të cilin sektori bankar synon të investojë shumë në të ardhmen e afërt. Lojërat edukative, konkurset, sondazhet e mjete të tjera përdoren sot masivisht për të rritur kulturën financiare në publik, raportojnë mediat italiane.

Sa i përket shërbimit ndaj klientit, 55% e bankave deklarojnë se e ofrojnë nëpërmjet rrjeteve sociale. Për këtë formë komunikimi me klientin përdoren më së shumti; Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype dhe Telegram.

 

/burimi: Telegrafi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0