Më të përdorurat janë Facebook, Youtube, Twitter dhe Linkedin. Bankat i përdorin masivisht këto platforma për të prezantuar iniciativat e tyre, pra në funksion të marketingut dhe informacionit.
Promovimi i produkteve dhe shërbimeve është shumë herë më i lehtë nëpërmjet rrjeteve sociale. Rreth 68% e bankave deklarojnë se këto kanale sociale i përdorin ekskluzivisht për edukimin financiar.
Ky është një sektor të cilin sektori bankar synon të investojë shumë në të ardhmen e afërt. Lojërat edukative, konkurset, sondazhet e mjete të tjera përdoren sot masivisht për të rritur kulturën financiare në publik, raportojnë mediat italiane.
Sa i përket shërbimit ndaj klientit, 55% e bankave deklarojnë se e ofrojnë nëpërmjet rrjeteve sociale. Për këtë formë komunikimi me klientin përdoren më së shumti; Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype dhe Telegram.
/burimi: Telegrafi
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.