Shitjet gjatë “Prime Day” të Amazon arrijnë në 4 miliardë dollarë


Blerësit shpenzuan 4.2 miliardë dollarë gjatë Prime DayAmazon.com Inc. të nisur ditën e Hënë, duke u rritur me 33% nga një vit më parë, sipas vlerësimeve të analistit Michael Pachter pranë Wedbush Securities Inc.

Pachter e bazoi vlerësimin e tij mbi informacionin që kompania kishte nxjerrë, duke përfshirë edhe faktin që ajo ka pasur më shumë se 100 milionë produkte për të dërguar dhe se bizneset e vogla dhe të mesme shitën më shumë se 1 miliardë dollarë mallra gjatë 24 orëve të para që nga dita e Hënë. Dyqani i Amazon përmban produkte të vetat si dhe mbi 2 milionë tregtarë të pavarur, të cilët i paguajnë komisione Amazon dhe tarifa për ruajtjen, shpërndarjen dhe shitjen në platformë.

Lexoni: Ditë të arta për Bezos, pasuria e tij arrin në 150 miliardë dollarë

Kategoritë me rritje më të shpejtë ishin produktet e kafshëve shtëpiake, mallrat sportive, produktet ushqimore dhe kozmetike, gjë që tregon se Prime Day nuk kufizohet vetëm në produktet elektronike.

Shitësit e pavarur të Amazon gjithashtu patën një ditë të mirë. Shitjet e tyre u rritën me 28% gjatë 30 orëve të para të Prime Day krahasuar me vitin e kaluar, e cila zgjati vetëm 30 orë, sipas Skubana, një kompani softuerike e-commerce që grumbulloi të dhëna nga qindra konsumatorë që shesin në Amazon.

*Prime Day është një ngjarje globale tregtare ku anëtarët Prime të Amazon mund të bëjnë qindra mijëra blerje. Futur në vitin 2015 për të festuar përvjetorin e 20-të të Amazon, Prime Day ishte një festë për shitjet me pakicë që kërkonte të arrinte të Premten e Zezë, si ngjarja e shitjeve të vitit.

/bloomberg

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale