Sfidat e brandimit në Shqipëri. Cilat janë tendencat globale dhe lokale - Business Magazine Albania

Sfidat e brandimit në Shqipëri. Cilat janë tendencat globale dhe lokale

Branding në vitet e fundit është bërë buzzword edhe në Shqipëri. E sheh të përdorur ngado, shpeshherë të keqpërdorur, për të shpjeguar diçka tjetër. Ngatërrohet me fjalët marketing, PR, Identitet Vizul, apo edhe thjesht një logo.

Intervistë me Henrik Lezi.

Çfarë është në të vërtetë branding?

Do ta përkufizoja si “Diferencim i qëllimshëm”. Një proces ku ndërtohet një pikëpamje rreth një konstrukti të caktuar. Këtë konstrukt më pas, fillojmë dhe e mbushim me një kuptim përmes gjuhës, figurave, simboleve, ngjyrave, etj, duke bërë të mundur që tjetri ta kuptojë sa më mirë atë që duam të themi.  

E thënë kështu, ky proces është i vjetër sa vetë njerëzimi, pasi në një mënyrë është manifestim i shpirtit njerëzor. Megjithatë, në kuptimin e sotëm të pranuar gjerësisht, ky proces i ka fillimet e veta me fillimet e Revolucionit Industrial, konsumizmit, prodhimit në masë. Pra, është një proces me karakter të thellë komercial, i lindur, rritur dhe evoluar në një kontekst krejtësisht kapitalist. Nuk është rastësi që markat më të mëdha në botë si Apple, Google, Coca-Cola etj., janë marka më karakter komercial. 

Përse branding është i rëndësishëm? Përse ky zgjim interesi vitet e fundit?

Kjo është një pyetje shumë e bukur dhe pak e vështirë për të marrë një përgjigje të plotë, por rendisim tre faktorë: 

Rritja e popullsisë botërore. Bota sot është shumë me ndryshe nga disa dekada më parë. Nentorin e kaluar, arritëm në 8 miliardë njerëz që popullojnë planetin dhe parashikimet janë që të mbërrijmë 10 miliardë në 2050.

Kjo do të thotë më shumë treg e potencial për markat, ashtu sikurse edhe konkurrencë më e madhe.  

Artikulli u publikua më parë në faqen 10 të numrit 33 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 33 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0