Sakrificat që bëjnë njerëzit e suksesshëm për të arritur qëllimet e tyre


Nuk është sekret, suksesi kërkon sakrifica. Por çfarë do të sakrifikoje ti, për të realizuar ëndrrën tënde?

Jeta na ofron një sasi të limituar kohe dhe resursesh, dhe pavarsisht çfarë bën me jetën tënde, ti duhet të punosh me këto burime të kufizuara për të realizuar çdo gjë.

Ajo çfarë sakrifikojnë njerëzit e suksesshëm varet prej tyre. Megjithatë, ekzistojnë disa gjëra universale. Ato janë disa gjëra nga të cilat duhet të heqësh dorë gjatë rrugës drejt suksesit.

Çfarëdolloj gjëje që do të bësh,

ti duhet ta duash dhe të jesh i gatshëm të sakrifikosh për të.

– Maya Angelou

Këto janë katër sakrifica që njerëzit e suksesshëm bëjnë për të arritur qëllimet dhe për të realizuar vizionin e tyre:

1. Interesa të vogla dhe të mëdha

Një nga të vërtetat më të dhimbshme është se njerëzit për të qenë të suksesshëm heqin dorë nga disa pëlqime të caktuara. Nuk do të thotë që ata nuk i pëlqejnë më ato gjëra, thjesht ata nuk kalojnë më kohë duke i bërë ato sepse kanë synime më të mëdha dhe kështu i vendosin vetes prioritete.

Me fjalë të tjera, ti duhet të heqësh dorë nga gjërat që pëlqen në këmbim të atyre që do.

2. Pushim

Është e zakonshme të dëgjosh njerëz të suksesshëm të thonë se ata flenë vetëm katër apo pesë orë në ditë. Një shembull konkret është Tony Robbins.

Edhe pse shkenca e gjumit kundërshton pretendimet se shumica e njerëzve mund të jenë produktiv 100% në këtë sasi të vogël gjumi, shumë njerëz të suksesshëm arrijnë t’ja dalin.

3. Kohë me familjen

Nuk është e pazakontë të dëgjosh njerëz të suksesshëm që sakrifikojnë raste të veçanta me familjen dhe miqtë për disa vite duke ndërtuar ëndrrat e tyre.

Imagjinoni sikur po fluturoni në një aeroplan për të arritur te suksesi. Ky avion është automjeti juaj, biznesi juaj, karriera ose përpjekja krijuese, dhe ka një sasi të caktuar karburanti (burimi juaj i kufizuar). Nëse avioni juaj është shumë i rëndë, ka shumë bagazhe, ai kurrë nuk do të arrijë në destinacionin e tij.

Pra çfarë bën ti? Ti lehtëson ngarkesën. Ti nuk do të mbijetosh në qoftë se nuk e bën këtë, kështu që duhet të mungosh në disa momente më pak të rëndësishme për karriereën tënde. Dhe, për fat të keq, ditëlindjet dhe ngjarjet e veçanta janë një nga më të lehtat prej të cilave mund të heqësh dorë (përkohësisht, të paktën).

4. Krenaria

Një nga shembujt e sakrificës nga njerëz të suksesshëm vjen nga Barbara Corcoran, themeluese e Grupit Corcoran dhe një nga themelueset e Shark Tank të ABC, sepse ilustron një pikë të jashtëzakonshme për një nga sakrificat më të pakuptueshme që të gjithë njerëzit e suksesshëm bëjnë.

Në intervistë për “Revistën e Suksesit”, Corcoran tregoi historinë e kohës kur ajo kishte “gëlltitur” krenarinë e saj dhe nisi një punë tjetër për të mbajtur biznesin “mbi ujë”:

Një vit, kur normat e interesit ishin 18 %, unë arrita në një borxh prej 400,000 dollarësh. Unë po falimetoja; askush nuk po blinte pasuri të patundshme dhe kisha 400 agjentë për të mbështetur. Kam gëlltitur krenarinë time dhe kam punuar duke drejtuar zyrën e shitjeve të një kompleksi të ri godinë. Drejtuesit e mi më donin mua, por unë i përbuzja sepse nuk isha më shefi. E lashë ‘The Corcoran Group’ në duart e besuar të partnerit tim të biznesit, Esther Kaplan, i cili vazhdoi ta drejtonte atë çdo ditë. Gjashtë muaj më vonë, unë fitova një rrogë prej 100,000$ për të paguar borxhin dhe për të mbuluar një copë të kredisë. E harrova shpejt sikletin tim; por ajo lëvizje e shpejtë në fakt e shpëtoi biznesin.

Njerëzit e suksesshëm janë të gatshëm të bëjnë sakrificat e duhura për të realizuar ëndrrën e tyre.

Ndonjëherë, kjo do të thotë edhe të fillosh një punë të dytë. Në raste të tjera, kjo do të thotë që duhet të përballesh me vështirësi financiare.

Cilido qoftë rasti, ata e dinë se çfarë duan dhe kuptojnë se duhet të bëhen sakrifica nëse duan të realizojnë vizionin e tyre. Ata i bëjnë ato sakrifica vullnetarisht, pavarsisht vështirësisë.

/GoalCast

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale