Sa lodra blejnë shqiptarët çdo vit? - Business Magazine Albania

Sa lodra blejnë shqiptarët çdo vit?

1 Qershori, dita e fëmijëve, padiskutim që ka në qendër të saj lodrat, si dhurata më e dëshiruar për ata që festojnë. Por, sa lodra blejnë shqiptarët në një vit? “Scan Intel” ka bërë një përllogaritje të përafërt të vlerës së këtij tregu në vendin tonë, për të kuptuar jo vetëm përmasat e tregut, por sidomos shpenzimet për një fëmijë sa i përket lodrave si një prej njësive të argëtimit, pasi ka edhe shumë argëtime të tjera për fëmijët, të cilat kanë padiskutim kosto të tjera.

Duke qenë se lodrat në Shqipëri janë produkt importi, do t`i referohemi për këtë përllogaritje pikërisht shifrave të tregtisë së jashtme. Këto të fundit tregojnë në gjatë dy viteve të kaluara, 2021 dhe 2022 importi i lodrave në vlerë ka prekur nivele rekord maksimale. Madje, vitit 2021 regjistron rekordin më të lartë historik, prej 3.7 miliardë lekësh. Kjo shifër ka zbritur pranë 3.4 miliardë lekëve gjatë vitit të kaluar. Rekordi i vitit 2021 tregon se tendenca e rritjes së vlerës së lodrave të importuara në vendin tonë nuk është e shkaktuar nga rritja e çmimeve, por me shumë gjasa merr shtysë nga vëmendja e rritur për fëmijët me pandeminë.

Por, ndërkohë që për vitin e fundit importet e lodrave në vend kapin vlerën e 3.4 miliardë lekëve, sa vlejnë në treg këto lodra? Me një `markup`, pra diferencës së çmimit të shitjes me çmimin e importit pranë rreth 50%, siç shprehen aktorët e tregut, shifra totale ngjitet në 5.1 miliardë lekë. Kjo diferencë mes çmimit të blerjes në import dhe çmimit të shitjes nuk është e gjitha marzh fitimi, pasi mbulon edhe kostot, veçanërisht ato operative.

Pra, janë rreth 5.1 miliardë lekë lodra që blihen çdo vit në Shqipëri, ose rreth 47 milionë euro, sinjalizojnë shifrat. Ndërkohë, në Shqipëri, sipas Institutit të Statistikave ka rreth 461,728 fëmijë, pra të grupmoshës 0 deri në 14 vjeç. Nga një përllogaritje e thjeshtë rezulton se mesatarisht, një fëmijë shqiptar konsumon rreth 11 mijë lekë lodra në vit, ose rreth 918 lekë në muaj. Kjo përllogaritje bazohet mbi konceptin e mesatares, pasi ka fëmijë të cilët përfitojnë ndjeshëm më shumë lodra se sa kjo shifër, dhe fatkeqësisht ka fëmijë që përfitojnë më pak se kjo mesatare apo edhe aspak.

Nga ana tjetër, duhet theksuar se këto shifra i referohen kryesisht lodrave fizike, dhe nuk janë të përfshira ato kompjuterike, me të cilat “fatura” e lodrave dhe lojrave për një familje shqiptare do të ngjitej ndjeshëm mbi nivelin e 100 eurove në vit për një fëmijë, apo edhe argëtimeve të tjera si bicikleta, scooter, etj. Scan

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0