“Rritja e kreativitetit në Shqipëri”, Design Overview në Konferencën e Tiranës


Design Overview në Konferencën e Tiranës.

“Rritja e kreativitetit në Shqipëri”


Shqipëria nuk është e famshme për reklamimin, dizajnin apo industrinë e saj kreative në përgjithësi. Gjë e cila bën sens. Vendi ka qenë i izoluar për 50 vjet deri në 1991-in kur sistemit të fundit dhe më të ashpër diktatorial të Ballkanit i erdhi fundi. Megjithatë situata ishte e paqëndrueshme edhe gjatë dekadës së ardhshme: anarkia, kriza e firmave piramidale dhe lufta civile ishin vetëm fillimi i tranzicionit. Realisht Shqipëria filloi të rritej vetëm në vitet 2000.

Vendi është në hapat e tij të parë, në të gjithë sektorët. Edhe industria e kreativitetit gjithashtu. Por duket se gjërat kanë filluar të ndryshojnë kohët e fundit. Nevoja për të bërë bashkë industrinë kreative dhe inicimin e një dialogu rreth cilësisë së tregut ishin esenciale.

Renato Tata, Drejtori Kreativ i Ogilvy & Mather Albania ka iniciuar dhe themeluar së bashku me Redon Skikuli Design Overview në Tiranë (aka DOIT). Konferenca e parë ndërkombëtare e mbajtur ndonjëherë në Shqipëri e këtij lloji iu dedikua Reklamimit, Dizajnit dhe Medias së Re me një vizion të qartë për krijimin e një komuniteti të fortë, për të ndryshuar fushat e krijimtarisë (kreative) në vend dhe për të nxitur zhvillimin e tyre nëpërmjet edukimit, inspirimit, motivimit dhe ushqyerjes së kreativitetit në Shqipëri.

Renato Tata-Redon Skikuli-Design Overview-businessmag

Design Overview në Tiranë, në edicionin e saj të 4-t, ka tashmë një impakt të lartë në tregun lokal dhe një njohje të lartë në nivel europian, duke mikpritur disa nga personalitetet më të rëndësishme në fushën e reklamimit dhe dizajnit nga e gjithë Europa.

Ditët e sotme komunikimi ecën përpara, industria kreative ndryshon dhe diversiteti është bërë standardi i ri. DOIT përqafon mentalitetin e ri dhe fton folësit (spikerat) që të promovojnë dhe mbështesin diversitetin në të gjitha aspektet.

Laura Jordan Bambach, ish-Presidentja e D&AD, Partnere në Kreativitet e Z. President dhe bashkëthemeluese e SheSays do të ndajë eksperiencën e saj të gjerë dhe do të flasë për rëndësinë e femrave në industrinë e kreativitetit. Nga ana tjetër, Andrew Barratt, Drejtor i Ogilvy Pride (Ogilvy & Mather Group UK), i cili kohët e fundit është njohur nga Financal Times & OUTstanding si i pesti në listën “Top 30 Liderat e Ardhshëm të LGBT) do të flasë për diversitetin, me një fokus të qartë për të bërë të dukshëm modelet shembuj të Komunitetit LGBT në kapacitetet (përmbajtjen) e rrjedhës që po ndjek marketingu.

Rradhët e konferencës do të plotësohen nga një sërë agjensish të dalluara si Serial Cut (nga Spanja), një ikonë miks ndërmjet kulturës pop dhe surrealizmit. Artificial Rome (nga Gjermania), art dhe teknologji për moshën e informacionit. Beetroot Design Group (nga Greqia), zyra e dizajnit të informacionit e vlerësuar me shumë çmime dhe Vasilis Pallas, iDesign Studio (nga Shqipëria), një talent i ri shumë premtues.

Mbështetur nga Ogilvy & Mather, McCann, JWT, DDB, New Moment dhe të tjerë.
Aprovuar nga Design Lobby dhe European Design Festival

Design Overview në Tiranë, 21 Nëntor 2015
Për të mësuar më tepër dhe për pjesëmarrje vizitoni: designoverview.org

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale