Design Overview në Konferencën e Tiranës

“Rritja e kreativitetit në Shqipëri”, Design Overview në Konferencën e Tiranës


Design Overview në Konferencën e Tiranës.

“Rritja e kreativitetit në Shqipëri”


Shqipëria nuk është e famshme për reklamimin, dizajnin apo industrinë e saj kreative në përgjithësi. Gjë e cila bën sens. Vendi ka qenë i izoluar për 50 vjet deri në 1991-in kur sistemit të fundit dhe më të ashpër diktatorial të Ballkanit i erdhi fundi. Megjithatë situata ishte e paqëndrueshme edhe gjatë dekadës së ardhshme: anarkia, kriza e firmave piramidale dhe lufta civile ishin vetëm fillimi i tranzicionit. Realisht Shqipëria filloi të rritej vetëm në vitet 2000.

Vendi është në hapat e tij të parë, në të gjithë sektorët. Edhe industria e kreativitetit gjithashtu. Por duket se gjërat kanë filluar të ndryshojnë kohët e fundit. Nevoja për të bërë bashkë industrinë kreative dhe inicimin e një dialogu rreth cilësisë së tregut ishin esenciale.

Renato Tata, Drejtori Kreativ i Ogilvy & Mather Albania ka iniciuar dhe themeluar së bashku me Redon Skikuli Design Overview në Tiranë (aka DOIT). Konferenca e parë ndërkombëtare e mbajtur ndonjëherë në Shqipëri e këtij lloji iu dedikua Reklamimit, Dizajnit dhe Medias së Re me një vizion të qartë për krijimin e një komuniteti të fortë, për të ndryshuar fushat e krijimtarisë (kreative) në vend dhe për të nxitur zhvillimin e tyre nëpërmjet edukimit, inspirimit, motivimit dhe ushqyerjes së kreativitetit në Shqipëri.

Renato Tata-Redon Skikuli-Design Overview-businessmag

Design Overview në Tiranë, në edicionin e saj të 4-t, ka tashmë një impakt të lartë në tregun lokal dhe një njohje të lartë në nivel europian, duke mikpritur disa nga personalitetet më të rëndësishme në fushën e reklamimit dhe dizajnit nga e gjithë Europa.

Ditët e sotme komunikimi ecën përpara, industria kreative ndryshon dhe diversiteti është bërë standardi i ri. DOIT përqafon mentalitetin e ri dhe fton folësit (spikerat) që të promovojnë dhe mbështesin diversitetin në të gjitha aspektet.

Laura Jordan Bambach, ish-Presidentja e D&AD, Partnere në Kreativitet e Z. President dhe bashkëthemeluese e SheSays do të ndajë eksperiencën e saj të gjerë dhe do të flasë për rëndësinë e femrave në industrinë e kreativitetit. Nga ana tjetër, Andrew Barratt, Drejtor i Ogilvy Pride (Ogilvy & Mather Group UK), i cili kohët e fundit është njohur nga Financal Times & OUTstanding si i pesti në listën “Top 30 Liderat e Ardhshëm të LGBT) do të flasë për diversitetin, me një fokus të qartë për të bërë të dukshëm modelet shembuj të Komunitetit LGBT në kapacitetet (përmbajtjen) e rrjedhës që po ndjek marketingu.

Rradhët e konferencës do të plotësohen nga një sërë agjensish të dalluara si Serial Cut (nga Spanja), një ikonë miks ndërmjet kulturës pop dhe surrealizmit. Artificial Rome (nga Gjermania), art dhe teknologji për moshën e informacionit. Beetroot Design Group (nga Greqia), zyra e dizajnit të informacionit e vlerësuar me shumë çmime dhe Vasilis Pallas, iDesign Studio (nga Shqipëria), një talent i ri shumë premtues.

Mbështetur nga Ogilvy & Mather, McCann, JWT, DDB, New Moment dhe të tjerë.
Aprovuar nga Design Lobby dhe European Design Festival

Design Overview në Tiranë, 21 Nëntor 2015
Për të mësuar më tepër dhe për pjesëmarrje vizitoni: designoverview.org

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0