Punonjësit kanë frikë t’ju tregojnë të vërtetën?! Ja se si t’i inkurajoni ata


Disa të vërteta janë të thjeshta për t’u thënë. Disa janë të pakëndshme. Mësoni si t’i inkurajoni punonjësit tuaj t’ju tregojnë edhe të vërtetat e pakëndshme me këto këshilla të thjeshta.

Punonjësit tuaj e dinë ndryshimin mes të vërtetave të këndshme dhe atyre të pakëndshme. Ka shumë të ngjarë që ata të frikësohen në ndarjen e të vërtetave të pakëndshme me ju.

Të vërtetat e pakëndshme

Realiteti është se të thuash të vërtetën ndonjëherë është e vështirë. Është veçanërisht e vështirë kur informacioni është i ndjeshëm ose dëmtues në një farë mënyre. Unë i quaj këto të vërteta “Të Vërtetat e Pakëndshme”.

Lexoni: 3 Aftësitë që duhet të ketë një punonjës i mirë sipas Jeff Bezos

Pavarësisht nga kultura e ekipit tuaj dhe pavarësisht se sa mirë mendoni se kultura juaj nxit besimin dhe bisedën e hapur, Të Vërtetat e Pakëndshme janë gjithmonë ato më të vështira për punonjësit për t’u diskutuar.

Bëhet shumë e rëndësishme që secili person brenda kompanisë tuaj të flasë për të vërtetat e pakëndshme kur ekipi yt rritet. Pse? Sepse asnjë drejtues nuk do të shohë gjithçka. Dhe sa më shumë njerëz që ju keni në ekipin tuaj, aq më shumë gjëra do të ndodhin pa i parë apo dëgjuar ju personalisht.

Komunikimi brenda ekipit bëhet më i vështirë kur ai vazhdon të rritet

Ironia këtu është se sa më e rëndësishme bëhet që ju të ndani Të Vërtetat e Pakëndshme, aq më vështirë bëhen për t’u ndarë ato.

Arsyeja: Komunikimi me ekipin bëhet më i vështirë kur ju vazhdoni të rriteni brenda kompanisë

Në një ekip prej tre personash ekzistojnë 6 kombinime që duhet të formohen:

  • Personi A me personin B, C
  • Personi B me personin A, C
  • Personi C me personin A, B

Në një ekip prej gjashtë personash, ka 25 kombinime:

  • Personi A me personin B, C, D, E, F
  • Personi B me personat A, C, D, E, F
  • Personi C me personin A, B, D, E, F
  • Personi D me personin A, B, C, E, F
  • Personi E me personat A, B, C, D, F

Nëse ekipi juaj rritet nga tre në gjashtë njerëz, kjo është 19 lidhje të reja të besueshme që duhet të formohen. Ju mund të shihni lëmshin që bëhet në skuadrat më të mëdha.

Ndarja e një të vërtete të pakëndshme ndodh vetëm kur ekziston një lidhje e besueshme midis dy personave. Dhe, sa më i madh të bëhet një ekip, aq më shumë shtohen individët me të cilët duhet të krijosh një lidhje të besuar.

Nëse anëtarët e ekipit nuk i besojnë një personi tjetër, ata me gjasa do t’i mbajnë gjërat për veten e tyre, sesa të rrezikojnë që t’ia tregojnë personit tjetër. Nëse unë jam në ekipin tuaj dhe ende nuk e di se si do të reagoni ndaj meje duke ju thënë se unë mendoj se dikush duhet të pushohet nga puna, unë nuk do ua them atë. Nuk e di nëse do të gjykoni negativisht performancën time dhe nuk e di nëse do të pajtoheni me pikëpamjet e mia.

Tregoni histori për t’i bërë punonjësit të ndajnë të vërtetat e pakëndshme

Tregoni histori për kohët kur një punonjës iu tha një të Vërtetë të Pakëndshme dhe kjo pati një ndikim pozitiv në ekipin tuaj. Ja se si:

  • Kur mësoni për një të vërtetë të pakëndshme, falenderoni personin që pati guximin ta ndante atë.
  • Merrni lejen e personit për të ndarë historinë me ekipin ose kompaninë.
  • Tregoni historinë verbalisht para gjithë kompanisë ose ekipit. Idealisht është mirë nëse punonjësi tregon historinë e tij, ose nëse ju dhe punonjësi tregoni historinë së bashku.
  • Ndani ndikimin pozitiv që kishte e vërteta e pakëndshme në ekip.

Lexoni: Amazon paguan punonjësit e saj të trajnohen për punë në kompani të tjera

Duke njohur ndikimin pozitiv të së vërtetës së pakëndshme në ekipin tuaj, ju e përgëzoni punonjësin, i cili pati guximin të ecë përpara dhe po ndërtoni udhën për të ndjekur të tjerët.

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale