3 Aftësitë që duhet të ketë një punonjës i mirë sipas Jeff Bezos

3 Aftësitë që duhet të ketë një punonjës i mirë sipas Jeff Bezos


Në këto 24 vite që nga themelimi i Amazon, CEO Jeff Bezos ka parë që kompania e tij është rritur nga një librari modeste në një nga kompanitë më me vlerë në botë.

Bezos gjithmonë priste gjëra të mëdha nga kompania e tij e re. Në letrën e tij vjetore për aksionarët e Amazon, Bezos përshkroi se çfarë kërkonte ai nga punonjësit e tij.

Lexoni: Cili është sekreti i suksesit të madh të Amazon?

“Kur i intervistoj njerëzit unë ju them, ‘Ju mund të punoni shumë orë, fortë apo në mënyrë të zgjuar, por në Amazon.com ju nuk mund të zgjidhni midis këtyre të trejave,” shkruan Bezos në një letër që daton prej vitit 1997.

“Elementi më i rëndësishëm i suksesit të Amazon.com është, dhe do të vazhdojë të jetë, standartet e larta në punësimin e njerëzve të rinj.”

Në një raport të vitit 2015 nga New York Times, tregohet se sa mbytës është ambienti i punës në Amazon. Punonjësit zakonisht punojnë deri vonë, ata inkurajohen të kritikojnë idetë e kolegëve gjatë mbledhjeve dhe shpesh i gjen duke qarë në tavolinat e tyre. Amazon i ka mohuar shumë nga këto deklarata.

Lexoni: Jeff Bezos ju tregon si të përballeni me kritikat

“Nuk është e lehtë të punosh këtu,” thotë Bezos. “Por ne po punojmë për të ndërtuar diçka të rëndësishme që vlen për klientët tanë, diçka të cilën në të ardhmen mund t’ja rrëfejmë nipërve tanë.”

Ai vazhdon duke thënë se “Gjëra të tilla nuk janë të lehta. Ne jemi shumë me fat që kemi një grup të tillë, me punonjës të dedikuar, sakrificat dhe pasioni i të cilëve ngritën Amazon.com.”

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0