Pas humbjeve të mëdha, rikthehen eksportet e energjisë - Business Magazine Albania

Pas humbjeve të mëdha, rikthehen eksportet e energjisë


Shirat e këtyre muajve kanë nisur të kompensojnë lehtësisht dëmet e shkaktuara nga thatësira në prodhimin e energjisë elektrike. Korporata Elektroenergjetike Shqiptare ka nisur vitin me rritje eksportesh. Reshjet e ditëve të fundit dhe në veçanti ato të dëborës, po krijojnë një furnizim hidrik që pritet të zgjasë në kohë, sipas përfaqësuesve të kompanisë.

Burime nga KESH bëjnë të ditur se krahas rritjes së prodhimit, për pak ditë do të nisë edhe eksporti i energjisë.

Gjatë muajit mars, KESH ka vendosur të prokurojë shitje energjie në katër profile të ndryshme. Rreth dy të tretat e energjisë së parashikuar për t’u shitur i përket fashës orare 00:00-24:00.

Kjo është shitja më e madhe e planifikuar prej mëse një viti, ndërsa dy muajt e fundit, eksportet e energjisë kanë arritur të jenë vetëm ditore.

Vitin e kaluar KESH e mbylli me humbje. Niveli i humbjeve arriti në rreth 1.1 miliardë lekë, si për shkak të uljes së prodhimit dhe rritjes së importit. Në 2016 KESH kishte një bilanc pozitiv 1.7 miliardë lekë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0