Pas Facebook edhe Instagram po shtrenjtohet për përdoruesit


Vetëm një vit më parë, Facëbook ndryshoi rrënjësisht mundësinë e marketimit të sipërmmarrjes në këtë rrjet popullor social. Kosto më të lartë, prioritët videot, etj. Instagram doli në skenë me një rol më të rëndësishëm, që vijon ta mbajë dhe sot. Por, kujdes edhe Instagram po ecën me shpejtësi drejt rritjes së kostos. Pra bëhuni gati të kuptoni se instrumenti që keni sot në dorë për të reklamuar biznesin tuaj do të jetë më pak i vlefshëm.

Enea Doku, ekspert i marketingut dixhital në New Media Communications thotë për Businessmag se, rrjetet sociale nuk është çudi që ndyshojnë pasi Facebook dhe Instagram arrijnë deri në 1000 update në muaj. “Kjo vihet re nga përdoruesi edhe në ndyshimet e ndërfaqes, ndryshimet e vogla në dizajn”.

Një  vit më parë ndryshoi algoritmi në facebook duke bërë që faqet e biznesit të kenë më pak arritje. Nëse një faqe ka 1000 folloëers, përmes një postimi arrin vetëm 1% të ndjekësve të faqes. Pjesa kur ti thjesht postoje diçka dhe njerëzit e shihnin, ka mbaruar. Nëse je biznes dhe je në facebook  e vetmja mënyrë për t’u rritur dhe për të konkuruar është që të paguash për hapësirë reklamash. Facebook po bëhet më komercial. “Ajo që të gjithë parashikonin ishte që bizneset do të ikin nga Facebook, do të binte përdorimi i platformës. Por ndodhi e kundërta: bizneset i rritën investimet e tyre në Facebook.

Ndërkohë ajo që ndodhi para një viti me Facebook, ka ndodhur tani me Instagramin. Me përditësimin e ri, niveli i ndjekjes së një postimi ka zbritur nga 20% në 10%, duke bërë që bizneset të paguajnë më shumë për t’u shfaqur në Instagram.

Megjithatë, Instagram vijon të paraqitet si platforma më e mirë për të patur akses tek klienti. Raporti  i arritjes mes Instagramit dhe Facebook është 10 me 1. Për sipërmarrësit e rinj dhe bizneset e reja apo një person që do të marrë fansa dhe ndjekje, Instagrami mbetet vendi i parë.

Enea tregon se, “mes tendencave padyshim renditet në pikë të parë rritja e reklamave dhe çmimit për t’u reklamuar në këto platforma. P.sh. çmimi i reklamës në Facebook krahasuar me dy vite më parë është rritur me 90% edhe vazhdon të rritet me të njëjtin ritëm. E njëjta gjë ka ndodhur dhe po ndodh me Instagramin, pasi janë i njëjti rrjet.

Lexo:  Aksionerët e Facebook përpiqen, por nuk arrijnë të kufizojnë fuqinë e Zuckerberg

Facebook dhe Instagram janë trendi më i fundit për të marketuar veten e për të siguruar shpejt vëmendje. Por ka edhe mënyra të tjera për ta arritur tek klienti, siç janë email-et. Rrjetet socilale çdo vit nxjerrin përditësime dhe ndryshojnë. Kjo e bën të vështirë të jesh gjithnjë në majë të gjithçkaje, pasi edhe personat që i përdorin ata ndryshojnë.  “Emaili ka dekada që nuk ndryshon, është shumë i qëndrueshëm dhe ka po të njëjtin efektivitet”.

Shqiptarët i hapin emaili-et shumë më tepër se shtetas të tjerë në Europë.

Sipas Eneas, në Shqipëri ekziston një farë miti që njerëzit nuk i hapin email-et, por vlerësimet tregojnë se mund të hapen nga 50% e personave të cilëve u janë dërguar, ndërsa në shumë vende europiane vetëm  10-15% e personave që marrin email e hapin atë.

E gjitha kjo ndodh për faktin që ne mendojmë se emailin mund ta hapim vetëm nga kompjuteri por kjo mund ta bëhet edhe nga celulari. Në 1000 emaile ti mund të çosh 1000 notification.

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale