Njerëzit me "etiketë të dobët të të folurit" përdorin gjithmonë këto fraza "të vrazhda", thotë eksperti i të folurit në publik - Business Magazine Albania

Njerëzit me “etiketë të dobët të të folurit” përdorin gjithmonë këto fraza “të vrazhda”, thotë eksperti i të folurit në publik

Ne të gjithë duhet të komunikojmë me njerëzit në baza ditore, kështu që është e pashmangshme që herë pas here të shtyhemi, nëse jo të ofendohemi plotësisht, nga gjërat që dëgjojmë. Është e pamundur të vlerësohet çdo fjalë para kohe, por është e rëndësishme të jemi të vetëdijshëm për frazat ose qëndrimet që na pengojnë të komunikojmë në mënyrë efektive. 

Këtu janë disa fraza të vrazhda që njerëzit me etiketë të dobët të të folurit përdorin gjithmonë dhe çfarë të thuhet në vend të kësaj:
1. “A doni të …?”

Kjo frazë është e duhura kur i ofroni dikujt një zgjedhje. Por si një mënyrë për të dhënë porositë, mirësjellja e saj indirekte false duket si nënçmim.

Çfarë duhet të thoni në vend të kësaj:  Paraqisni kërkesën tuaj drejtpërdrejt. Është mirësjellje të parashtrosh një kërkesë duke pyetur: “A do të më bësh një nder?” Në fund të fundit, njerëzve në përgjithësi u pëlqen t’u flasësh hapur. Por nuk u pëlqen të ndihen të manipuluar.

2. “Fakti është se …”

Kjo frazë këmbëngul se çdo gjë që vijon do të jetë marrëveshja përfundimtare për temën në fjalë. Edhe kur përdoret pa dashje, mund të tingëllojë paksa e rëndësishme.

Çfarë duhet të thoni në vend të kësaj:  Nëse po ofroni një mendim, merrni parasysh parathënien e vërejtjeve tuaja me “Unë mendoj …”. Këto dy fjalë heqin çdo sugjerim se po lëshoni një deklaratë me pompozitet.

3. “Apo?”

Mund të themi se në rastin më të mirë, është një mbushës i padobishëm. Por mund të ndihet gjithashtu si një këmbëngulje manipuluese për marrëveshje.

Çfarë të thoni në vend të kësaj:  Nëse doni mendimin e dikujt, kërkoni atë në një mënyrë neutrale, në vend që të kërkoni konfirmim.

4. “Epo, gjej një mënyrë.”

Kjo frazë është një fund bisede dhe e papërshtatshme. Ndërsa është e rëndësishme të delegoni, udhëheqja kërkon që nëse një punonjës ka nevojë për ndihmë ose përpiqet të komunikojë për një pengesë, detyra juaj është t’i ndihmoni ata ta kalojnë atë,  jo t’i ofendoni.

Çfarë duhet thënë në vend të kësaj:  Gjuha më e ngrohtë dhe një qasje e hapur gjithmonë do të inkurajojnë eksplorimin më të mirë të zgjidhjeve. Një ndryshim i thjeshtë mund të jetë të thuash: “Epo, le të flasim për këtë dhe të gjejmë një mënyrë.”

5. ”Është ajo që është.”

Kjo frazë zakonisht përdoret si stenografi për “ndalo ankimin”. Nëse dikush po kërkon dhembshuri ose ndihmë, mund të dëshironi ose jo t’i ndihmoni, por të paktën tregohuni të sjellshëm për t’i dhënë fund bisedës.

Çfarë të thoni në vend të kësaj:  Provoni të ofroni pak kuriozitet dhe ndjeshmëri. Ju nuk keni nevojë të jeni të rremë ose tepër demostrues. Por të thuash diçka kaq të thjeshtë si: “Kjo është e vështirë. Më vjen keq që po e kalon këtë”, mund të bëjë ndryshim duke lejuar që personi tjetër të ndihet i dëgjuar.

6. “Natyrisht …”

Kjo fjalë në mënyrë delikate, ose jo aq delikate tregon se kushdo që nuk pajtohet me folësin e ka gabim. Edhe nëse nuk e kuptoni, përdorimin e saj mund t’ju bëjë të dukeni arrogantë.

Çfarë të thoni në vend të kësaj:  Kalojeni fare dhe mbani mend se heshtja mund të jetë një gjë e bukur. Folësit më efektivë e dinë se të provosh epërsinë ose korrektësinë tënde është humbje kohe dhe nuk të fiton miq.

7. “Nëse doni mendimin tim të sinqertë …”

Fillimisht, a ka pyetur dikush për mendimin tuaj? Nëse po, ata ndoshta nuk presin, ose nuk kanë nevojë për një përgjigje të vrazhdë që maskohet si ndershmëri.

Çfarë duhet thënë në vend të kësaj:  Njerëzit duan ndihmë, mbështetje dhe zgjidhje. Të thuash “ndoshta” në vend që të ofrosh “mendimin tënd të sinqertë” është një parathënie krejtësisht e mirë. Të thuash “më fal” nëse një koment i vrazhdë dështon është shumë më produktiv sesa një justifikim diplomatik për indinjatën.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0