Ngatërrim i bujshëm. Çfarë ndodhi me ministrinë e turizmit në Itali? - Business Magazine Albania

Ngatërrim i bujshëm. Çfarë ndodhi me ministrinë e turizmit në Itali?

Kjo është videoja promovuese e Ministrisë Italiane të Turizmit pak para nisjes së sezonit turistik. Videoja, e cila sjell një panoramë të mrekullueshme të shtetit fqinj është vënë në shënjestër të kritikave e kjo për shkak edhe të një gafe.

I titulluar “Open to Meraviglia”, videoja pjesë e një fushate 9 milionë Euro promovon bukuritë e vendit me pamje të një shtetit tjetër. Janë pikërisht këto pamje të një grup të rinjsh, të cilët pinë verë në një oborr të ndriçuar nga rrezet e diellit.

Megjithatë, shikuesit vunë re se oborri në fjalë është në të vërtetë në rajonin Cotar të Sllovenisë, afër kufirit italian, dhe shishja në tavolinë është verë sllovene dhe jo italiane.

Perendësha Venera shfaqet mjaft moderne dhe duke ngrënë pica. Ajo i prezanton shikuesit me disa nga atraksionet kryesore turistike të Italisë si Koloseumi i Romës apo Katedralja e Firences.

Por për historianin Tomaso Montanari kjo fushatë reklamuese është “groteske”.

Megjithatë, ministrja italiane e Turizmit, Daniela Santanche mbrojti punën e bërë, duke u shprehur se paraqitja e perëndeshës romake si një blogere kishte për qëllim tërheqjen e të rinjve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0