Nga Sergej Brini tek Elon Musk: Pse emigrantët themelojnë kaq shumë biznese?


Rreth 30 % e kompanive të reja amerikane kanë filluar nga emigrantët në vitin 2016

Nga Alexander Graham Bell i AT & T tek Sergey Brin i Google, emigrantët kanë kohë që realizojnë ëndrrën për zotërimin e kompanisë së tyre më shumë sesa vetë amerikanët autoktonë.

“Emigrantët me shumë gjasa kanë dy herë më shumë shanse që të nisin biznese të reja sesa vendasit,” thotë Arnobio Morelix, një analist në Fondacionin Kauffman, i cili promovon sipërmarrjen. Analistët vërejnë se kjo lëvizje sipërmarrëse është bërë një nevojë pasi numri i bizneseve të reja amerikane ka rënë – në 414,000 në vitin 2015 nga një mesatare para recesionit prej 524,000 në vit në 2002-2006, raporton Zyra e Regjistrimit.

Vendimi për emigracionin nga Presidenti Donald Trump dhe aleatët e tij republikanë ka dhënë alarmin pasi të ardhurit e huaj konsiderohen si një burim jetësor për sipërmarrjen në tokën e premtuar.

“Ai dërgon një sinjal shumë të fuqishëm negativ në pjesën tjetër të botës me mesazhin e tij: ‘Mos hajdeni në Shtetet e Bashkuara, ne nuk ju duam këtu’,” tha John Dearie, president i Qendrës për Sipërmarrjen Amerikane, një grup jopartiak që mbështet emigracionin. “Kjo është shumë e dëmshme.”

Në një raport vitin e kaluar, Fondacioni Kauffman arriti në përfundimin se në 2016 gati 30% e kompanive të reja amerikane filluan nga emigrantët e gjeneratës së parë, nga 13% në vitin 1996.

Në Pitsburg, emigrantët kenianë Lavender Wachira dhe May Lebo, të cilët u takuan kur ishin studentë kolegji, filluan një biznes pastrimi pesë vjet më parë me një investim prej më pak se 500 dollarë. Ata shpresojnë të punësojnë njerëz për të trajtuar marketingun, kontabilitetin dhe detyrat e tjera administrative që ata tani i bëjnë vetë.

Emigrantët gjithmonë kanë qenë sipërmarrës, pjesërisht sepse shumë nuk mund të gjejnë punë në atë që janë të kualifikuar. Disa punëdhënës të SHBA kanë tendencë për të kaluar tek aplikantët që mund t’i kuptojnë realisht të vendit të tyre dhe jo tek emigrantët.

Brin, i lindur në Rusi, bashkë-themeloi Google. Elon Musk, lindur në Afrikën e Jugut, krijoi prodhuesit e makinave elektrike Tesla. Tre emigrantët – Peter Thiel i Gjermanisë, Luka Nosek i Polonisë dhe Max Levchin i Ukrainës – themeluan PayPal.

Një studim i vitit të kaluar nga Qendra për Sipërmarrjen Amerikane arriti në përfundimin se 43 % e kompanive në Fortune 500 u themelua nga emigrantët e gjeneratës së parë ose të dytë.

Pastaj ka sipërmarrje të thjeshta të nisura nga të sapoardhurit – hotelet indiane, ushqimet koreane, ushqimet greke.

Për një çerek shekulli, Amara dhe Isata Sumah kanë shërbyer oriz, supë me piper të nxehtë dhe ushqime të tjera të Afrikës Perëndimore nga restoranti i tyre në veriperëndim të Washington DC. Ekipi i çiftit punon çdo ditë 12 deri në 14 orë në restorantin e tyre. Ata thonë se kanë arritur të kursejnë mjaftueshëm për të blerë një shtëpi në rrethinat e Maryland dhe të çonin dy vajzat e tyre në kolegj.

“Nëse punon shumë, mund të përballosh veten dhe familjen tënde,” thotë Amara, i cili e kujton ditën e saktë (28 nëntor 1978) kur ai arriti në Washington pa para nga Sierra Leone e varfër. “Ju mund të bëni një jetë më të mirë për veten dhe fëmijët tuaj.”

burimi: Inc.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale