Nga Sergej Brini tek Elon Musk: Pse emigrantët themelojnë kaq shumë biznese? - Business Magazine Albania

Nga Sergej Brini tek Elon Musk: Pse emigrantët themelojnë kaq shumë biznese?


Rreth 30 % e kompanive të reja amerikane kanë filluar nga emigrantët në vitin 2016

Nga Alexander Graham Bell i AT & T tek Sergey Brin i Google, emigrantët kanë kohë që realizojnë ëndrrën për zotërimin e kompanisë së tyre më shumë sesa vetë amerikanët autoktonë.

“Emigrantët me shumë gjasa kanë dy herë më shumë shanse që të nisin biznese të reja sesa vendasit,” thotë Arnobio Morelix, një analist në Fondacionin Kauffman, i cili promovon sipërmarrjen. Analistët vërejnë se kjo lëvizje sipërmarrëse është bërë një nevojë pasi numri i bizneseve të reja amerikane ka rënë – në 414,000 në vitin 2015 nga një mesatare para recesionit prej 524,000 në vit në 2002-2006, raporton Zyra e Regjistrimit.

Vendimi për emigracionin nga Presidenti Donald Trump dhe aleatët e tij republikanë ka dhënë alarmin pasi të ardhurit e huaj konsiderohen si një burim jetësor për sipërmarrjen në tokën e premtuar.

“Ai dërgon një sinjal shumë të fuqishëm negativ në pjesën tjetër të botës me mesazhin e tij: ‘Mos hajdeni në Shtetet e Bashkuara, ne nuk ju duam këtu’,” tha John Dearie, president i Qendrës për Sipërmarrjen Amerikane, një grup jopartiak që mbështet emigracionin. “Kjo është shumë e dëmshme.”

Në një raport vitin e kaluar, Fondacioni Kauffman arriti në përfundimin se në 2016 gati 30% e kompanive të reja amerikane filluan nga emigrantët e gjeneratës së parë, nga 13% në vitin 1996.

Në Pitsburg, emigrantët kenianë Lavender Wachira dhe May Lebo, të cilët u takuan kur ishin studentë kolegji, filluan një biznes pastrimi pesë vjet më parë me një investim prej më pak se 500 dollarë. Ata shpresojnë të punësojnë njerëz për të trajtuar marketingun, kontabilitetin dhe detyrat e tjera administrative që ata tani i bëjnë vetë.

Emigrantët gjithmonë kanë qenë sipërmarrës, pjesërisht sepse shumë nuk mund të gjejnë punë në atë që janë të kualifikuar. Disa punëdhënës të SHBA kanë tendencë për të kaluar tek aplikantët që mund t’i kuptojnë realisht të vendit të tyre dhe jo tek emigrantët.

Brin, i lindur në Rusi, bashkë-themeloi Google. Elon Musk, lindur në Afrikën e Jugut, krijoi prodhuesit e makinave elektrike Tesla. Tre emigrantët – Peter Thiel i Gjermanisë, Luka Nosek i Polonisë dhe Max Levchin i Ukrainës – themeluan PayPal.

Një studim i vitit të kaluar nga Qendra për Sipërmarrjen Amerikane arriti në përfundimin se 43 % e kompanive në Fortune 500 u themelua nga emigrantët e gjeneratës së parë ose të dytë.

Pastaj ka sipërmarrje të thjeshta të nisura nga të sapoardhurit – hotelet indiane, ushqimet koreane, ushqimet greke.

Për një çerek shekulli, Amara dhe Isata Sumah kanë shërbyer oriz, supë me piper të nxehtë dhe ushqime të tjera të Afrikës Perëndimore nga restoranti i tyre në veriperëndim të Washington DC. Ekipi i çiftit punon çdo ditë 12 deri në 14 orë në restorantin e tyre. Ata thonë se kanë arritur të kursejnë mjaftueshëm për të blerë një shtëpi në rrethinat e Maryland dhe të çonin dy vajzat e tyre në kolegj.

“Nëse punon shumë, mund të përballosh veten dhe familjen tënde,” thotë Amara, i cili e kujton ditën e saktë (28 nëntor 1978) kur ai arriti në Washington pa para nga Sierra Leone e varfër. “Ju mund të bëni një jetë më të mirë për veten dhe fëmijët tuaj.”

burimi: Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0