Nëse je grua dhe dëshiron rritje rroge duhet ta kërkosh duke ecur në natyrë - Business Magazine Albania

Nëse je grua dhe dëshiron rritje rroge duhet ta kërkosh duke ecur në natyrë

Nëse jeni një grua që keni përjetuar vështirësi në negociatat në vendin e punës, këtu do gjeni disa detaje interesante. Së pari, nuk jeni vetëm.

Krahas statistikave që sugjerojnë se 20% e grave nuk negociojnë fare, gjithashtu duket se rezultatet për to janë edhe më të këqija de facto.

“Gratë që kërkuan rritje page fituan një rritje në 15% të rasteve, ndërsa burrat merrnin një rritje page në 20% të rasteve”, thotë Harvard Business Review.

Sipas Stanford: “Negocimi është një aktivitet konsekuent që mund të përkeqësojë diferencat e pushtetit, veçanërisht për gratë.”

Por fatmirësisht, studimi zbuloi se negocimi nuk është aq i vështirë sa duket.

Çfarë po hulumtonin?

Profesoresha e Stanford Graduate School of Business, Margaret Neale (së bashku me gjashtë bashkëautorë të tjerë) studiuan efektet e ecjes në natyrë në aftësitë negociuese të pjesëmarrësve.

Ajo vendosi 160 pjesëmarrës në çifte të të njëjtit seks dhe provokoi negociatat për kushtet e punës si në kushte ulur ashtu edhe në ecje.

Më pas pjesëmarrësve iu dha një anketë dhjetë-minutëshe duke pyetur se si mendonin ata se shkuan negociatat dhe si e shihnin partnerin e tyre.

Si ‘aplikantit’ dhe ‘intervistuesit’ iu kërkua gjithashtu të binin dakord për pagesat.

Rezultatet ishin më të mira për gratë kur negocionin në lëvizje, por ecja dukej se kishte rezultate më të këqija për burrat.

“Ndërsa ekipi i Neale kishte pritur që ecja të ndikonte pozitivisht të gjithë pjesëmarrësit, pavarësisht nga gjinia, ata u befasuan me rezultatet për burrat.

Ata zbuluan gjithashtu se burrat dhe gratë e pëlqyen më shumë njëri-tjetrin kur negocionin në natyrë dhe se burrat i besonin njëri-tjetrit në përgjithësi – “Ecja shoqërohej me pëlqim reciprok, pavarësisht nga gjinia, ndërsa gjinia (burrat) shoqërohej me më shumë emocione pozitive dhe besim të ndërsjellë. (në krahasim me gratë) i pavarur ky rezultat nga ecja.”

Pse ecja është kaq e mrekullueshme për aftësitë negociuese të grave?

Neale dhe ekipi i saj kanë disa teori.

Një arsye është se gratë mund të ndihen të pakëndshme në mjedise hierarkike, stereotipike mashkullore.

“Ecja së bashku siguroi një kontekst joformal,” thotë Neale.

Neale shton se natyra sociale e ecjes së bashku mund t’i ndihmojë gratë të arrijnë rezultate më të barabarta – “ecja krijoi një mjedis më bashkëpunues, pasi ecja së bashku është një aktivitet sinkron”, thotë ajo.

“Ndikimi psikologjik i ecjes për gratë ishte ndoshta rezultati më i rëndësishëm,” shton Neale.

“Gratë priren të kenë më shumë ndjenja negative për negocimin sesa burrat,” thotë ajo. “Studimi ynë aktual tregoi se meshkujt ndiheshin më pozitivë në të dyja kushtet e negociatave.

Ajo gjithashtu shtron pyetjen nëse “shpejtësia e ecjes… mund të ndikojë tek negociatat”, dhe sugjeron që studimet e ardhshme ta eksplorojnë këtë më tej.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0