Mosha e përçarjes » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 09/11/2016

Mosha e përçarjes

Share
nga Anerola Torollari
Nën 09, 2016
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Viti 2013 e zhvendosi më tej botën në Moshën Dixhitale – një epokë globale e ndryshimeve, e cila në ekonominë botërore ndikimi i mundshëm do të jetë dy apo tre herë më i madh se Revolucioni Industrial. Rreth 90 për qind e të dhënave të përgjithshme të botës janë krijuar në dy vitet e fundit. Deri në vitin 2020, sasia e të dhënave të ruajtura mund të jetë 50 herë më e madhe se sa ajo ishte në vitin 2010. Shumë ekspertë e konsiderojnë këtë shpërthim masiv të të dhënave si një shtresë e re e pasurive.

Ky profesion i të dhënave është duke u ushqyer nga prania e afërt me internetin. Telefonat e mençur janë të vendosur për të lidhur 2-3 miliardë banorë të botës në vitin 2020, me miliarda sensorë monitorues automatik, nga motorët reaktiv dhe përparimet e mëtejshme në llogaritje, duke e bërë të mundur rritjen masive në ruajtjen e të dhënave.

Në këtë mjedis, rrjedhshmëria në menaxhimin dhe analizimin e të dhënave do të jetë jetike për organizatat e suksesshme.

Një studim i publikuar nga Instituti i Teknologjisë së Masaçusets (MIT), zbuluan se kompanitë që përdorin të dhënat në vendimmarrje, produktiviteti kishte lëvizur me një normë 5 deri 6 për qind më lartë.

Në shumë industri, të dhënat në vendimmarrje kanë shtyrë në zhvillimin e produkteve, marketingut dhe ndërveprimeve të konsumatorëve dhe shpejtë është bërë standardi për plotësimin (dhe në disa raste duke zëvendësuar) e intuitës dhe përvojës. Gjithashtu, është riorganizimi i zinxhirëve të furnizimit, oraret e rafinimit së fuqisë punëtore dhe optimizmi i proceseve të prodhimit.

Përçarja më domethënëse ka mundësi të ndodhë në të gjithë industritë, ku qasja për të dhënat e privilegjuara, pronari do të rivendos linjat e betejës konkurruese. Kompanitë me grupimin e të dhënave, gjithnjë do të kanë mundësinë për të luajtur në tregjet jashtë fushave të tyre tradicionale dhe pronarët tashmë po e përdorin këtë mundësi.

Alibaba’, një kompani kineze për tregtim online, shitësve të vegjël dhe të mesëm në rrjetin e tij iu ka mundësuar që të aplikojnë për kredi. Kjo kompani ka financuar kapital punues për 320 mijë kompani, apo më shumë se 16 miliardë dollarë, duke i përdorur të dhënat e transaksionit për ta nënshkruar kreditimin, deri më tani e ka funksionuar në mënyrë më efikase se sa një bankë mesatare.

Gjithashtu, qeveritë kanë ndjerë që analizimi i të dhënave mund ta ndryshojë pozitën e tyre globale. Për shembull, Singapori ka një master plan dhjetë vjeçar që fokusohet në zhvillimin e informacionit dhe komunikimit si një industri e fuqishme, përfshirë analizimin e të dhënave. Kohët e fundit, autoritetet filluan një nismë të hapur për të dhënat, duke e bërë të mundur që një sasi e madhe e të dhënave qeveritare të janë lehtë të arritshme.

Megjithatë edhe pse shumë organizata e njohin rëndësinë e analizimit të të dhënave, ekziston një variacion i gjerë në mënyrë agresive si këto kanë lëvizur për ta përqafuar atë. Adoptuesit e hershëm, si ‘Amazon’ dhe ‘Tesco’, kanë ndërtuar me shpejtësi përvojën dhe bazën e nevojshme, tani janë zhvendosur ingranazhet për të maksimizuar ndikimin e analizimit. Shumë organizata janë ende në kryerjen e eksperimenteve të vogla dhe punësimin e shkencëtarëve e tyre për t’i analizuar këto të dhëna.

Lajm i mirë është se shumë kompani do të jetë në gjendje për të përshpejtuar ritmin e ndryshimit. Talenti është një nga fushat premtuese. Përgjimi i analizimit të të dhënave kërkon ekspertizë të avancuar teknike. Për të qenë të sigurt, punëtorët e kualifikuar në menaxhimin dhe analizimin e të dhënave të avancuara janë një furnizim i shkurtër, janë anëtarë të një klase në zhvillim; përkthyes – talenti apo ura e teknologjisë informative dhe analizimi i të dhënave gjatë vendimmarrjes në biznes.

Përkthyesit janë të rëndësishëm në përpjekjet komplekse transformuese që kalojnë nëpërmjet shumë funksioneve të biznesit. Universitetet shpejt janë përshtatur për të përmbushur kërkesat në rritje, ku shumë prej tyre kanë nisur programe ndërdisiplinore që kombinojnë analitiken dhe ekspertizën e biznesit.

Përparimet e shpejta në teknologji gjithashtu janë duke e bërë më të lehtë realizimin në ndikimin e analizës. Një nga sfidat më të mëdha për shumë kompani ka qenë për t’i kthyer njohuritë nga modele statistikore në ndryshime të vërteta operacionale. Përparimet në vizualizimin e të dhënave, ciklet më të shpejta e zhvillimit të aplikacioneve dhe konsumimi i qëndrueshëm i teknologjisë janë duke u përshtatur më lehtë për ta kuptuar zgjidhjen në duart e drejtuesve.

Për shembull, ‘Climate Corporation’ i kombinon të dhënat për motin më shumë se 30 vite, 60 vite të dhënave të kulturës bimore dhe terrabajt informacione për llojet e tokës. Me këtë rezervuar të informacionit dhe algoritme të sofistikuara, kjo kompani ofron këshilla me një tarifë për fermerët përmes portalit të saj online.

Organizatat që ndjekin këto risitë kanë mundësi për të rritur të ardhurat, apo rritjen e produktivitetit, por gjithashtu duhet përshtatur ekipin drejtues. Përcaktimi i të dhënave të shtynë në strategji dhe në menaxhimin masiv të informacioneve të reja.

Firmat në aspektin organizativ gjatë gjithë kohës sjellin risi. Në vitin 1961, ‘Ampex’ një prodhues i pajisjeve elektronike, u bë kompania e parë që zyrtarisht përdori termin ‘Chief Financial Officer’. Sot, ky rol është i kudondodhur.

Udhëheqja në Moshën Dixhitale mund të kërkojë krijimin e roleve të reja si ‘Chief Digital Officer’, ‘Chief Analytics Officer’ ose ‘Chief Data Officer’ edhe pse relativisht pak kompani deri më tani kanë marrë hapa të tillë. Në të ardhmen, suksesi i përgjithshëm një organizate do të kërkojë që udhëheqësi përgjegjës për aftësi të tilla të jetë një anëtar i lartë dhe i besuar i ekipit menaxhues.

Pak drejtues kanë zhvilluar muskujt menaxhues në fushat krejtësisht të reja duke grumbulluar ekipe të kombinuara dhe lloje e talenteve që më parë kanë qenë të panjohura. Mundësitë strategjike për të përballur një terren të ri, ndoshta diçka të ngjashme, atëherë kur mediat hapën një epokë të re të marketingut apo globalizimit, kërkohet riformimi radikal i gjurmëve organizative.

Duke filluar qysh sot, Kryeshefat Ekzekutiv dhe bordet e tyre do të duhet të krijojë prioritete të reja, të investojnë me mençuri dhe të jenë të gatshëm për të mbështetur eksperimentin. Në kohët kur përçarja e madhe është e sigurt, shpërblimet e mëdha potenciale rriten për ata që janë vigjilent ndaj rrezikut dhe janë të përgatitur për të vepruar me shpejtësi dhe guxim.

 

/ Shkruar nga Albert Spahiu në Gazeta Ekonomia