Nëse po mendoni të filloni një biznes, mos bëni hapin e madh nga ëndërrimtari tek sipërmarrësi. Një gabim i zakonshëm që bëjnë pronarët e bizneseve të reja është të mos kuptojnë pesë gjërat thelbësore përpara se të zhyten në botën e fillimit të një biznesi.
Njohja e këtyre elementëve kritike të informacionit mund të shkaktojë dallimin midis fillimit të një biznesi të suksesshëm dhe rënies së tij.
1. Përcaktoni ndryshimin midis një hobi dhe një biznesi
Shumë besojnë se nëse bëjnë shitje minimale ose nuk shesin me kohë të plotë, nuk kanë një biznes dhe në vend të kësaj kanë një hobi. Është e rëndësishme të kuptoni rregullat kombëtare dhe lokale në lidhje me shitjet për t’u siguruar që jeni në përputhje dhe për të shmangur gjobat apo tarifat e papritura. Për më tepër, shumica e qyteteve dhe qarqeve deklarojnë në informacionin e tyre për bizneset e reja që duhet të regjistrojnë biznesin përpara se të fillojnë ndonjë operacion biznesi. Kjo do të thotë që nëse keni ndërmend të bëni shitje për klientët, në shumicën e rasteve, nuk keni një hobi, ju në fakt, keni një biznes dhe kjo do të kërkojë të plotësohen disa hapa përpara se të mund të bëni ndonjë shitje.
2. Kuptoni detyrimet tuaja ligjore
Për të përcaktuar se çfarë jeni të detyruar ligjërisht të bëni për të regjistruar biznesin tuaj dhe për të qëndruar në përputhje, së pari duhet të vendosni se çfarë lloj strukture biznesi do të keni. Një strukturë biznesi përcakton se si regjistrohet dhe funksionon një biznes dhe çfarë lloj opsionesh tatimore mund të ketë. Është e rëndësishme të vendosni se cilin lloj biznesi do të operoni, sepse secili lloj ka regjistrime dhe implikime të ndryshme tatimore.
Pasi të keni përcaktuar llojin e strukturës së biznesit që dëshironi të filloni, do t’ju duhet të regjistroni biznesin tuaj. Llojet e regjistrimeve dhe lejeve të kërkuara ndryshojnë në varësi të faktit nëse jeni duke filluar një sipërmarrje individuale apo një SH.P.K, lloji i biznesit që do të filloni dhe ku ndodheni. Hulumtoni informacionin e qarkut tuaj për fillimin e një biznesi. Shpesh, qarqet kanë një zonë të veçantë burimesh në faqen e tyre të internetit që do të përshkruajë detyrimet tuaja dhe ku mund të merrni lejet e kërkuara.
3. Kuptoni financat tuaja
Regjistrimi i biznesit do të kërkojë tarifa të ndryshme për të siguruar që biznesi juaj të funksionojë ligjërisht sipas kërkesave të qytetit, qarkut dhe shtetit. Këto tarifa ndryshojnë në varësi të vendndodhjes tuaj. Për më tepër, disa industri kërkojnë licenca dhe regjistrime specifike që duhet të rinovohen rregullisht.
4. Kuptoni taksat
Bizneset janë të detyruara të depozitojnë dhe paguajnë tre lloje të ndryshme të taksave mbi të ardhurat: tatimin e vetëpunësimit, tatimin federal mbi të ardhurat dhe tatimin mbi të ardhurat shtetërore. Këto taksa llogariten dhe paguhen kur dorëzoni deklaratën tuaj tatimore në fund të vitit. Nëse shisni mallra të prekshme, jeni të detyruar të mblidhni dhe të paguani tatimin mbi shitjet për ato mallra. Kjo do të nënkuptojë aplikimin për një leje shitësi, mbledhjen e taksës së shitjeve nga klientët tuaj dhe paraqitjen/pagesën e deklaratave tatimore të shitjeve dhe përdorimit. Më pas, planifikoni një metodë për mbajtjen e të dhënave financiare të biznesit. Jeni të detyruar të mbani të dhënat financiare të biznesit, kjo do të thotë të gjurmoni shitjet dhe shpenzimet si dhe fluksin e parave brenda dhe jashtë biznesit.
5. Detyrimet operative
Krijimi i produkteve tuaja, kryerja e shërbimeve dhe realizimi i shitjeve janë pjesë të rëndësishme të biznesit, megjithatë, operimi i një biznesi në baza ditore ka shumë elementë të tjerë të nevojshëm për të mbajtur biznesin tuaj në funksionim dhe rritje. Mendoni mirë dhe bëni një plan se si do t’i trajtoni gjërat e rëndësishme si:
- marketingu
- mbajtjen e kontabilitetit
- inventari
- transporti
- shërbimi ndaj klientit
- planifikimin
- softuer operativ
- rezervimi, planifikimi dhe kontratat
- faturimin dhe pagesat
Nëse i keni konsideruar me kujdes këta faktorë të rëndësishëm jeni gati për të filluar! Vendimi për të filluar një biznes dhe planifikimi i përfshirë meritojnë të festohen. Konsideroni krijimin e një plani zyrtar biznesi për të ofruar strukturë, për të organizuar qëllimet tuaja dhe për të filluar planifikimin e logjistikës së fillimit të biznesit tuaj. Fillimi dhe rritja e një biznesi është një udhëtim i jashtëzakonshëm dhe me planifikimin e duhur, qëndrueshmërinë, kohën dhe përkushtimin, ju jeni në rrugën e duhur për të ndërtuar biznesin e ëndrrave tuaja.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.