"MK Hotel: Lartësojmë Standardet, Hapi i Ri në Rajon" - Business Magazine Albania

“MK Hotel: Lartësojmë Standardet, Hapi i Ri në Rajon”

~4 minuta lexim

“MK Hotel, një nga pikat më të shquara të akomodimit në Shqipëri, e cila ka ndërthur cilesinë e lartë me një ndjenjë autentike gjermane. Me një angazhim të përhershëm për inovacionin dhe shërbimin e shkëlqyer,sjellin për shqiptarët trendet më të fundit gjermane, të sofistikuara dhe të zhvilluara në fushën e hotelerisë.

Në qendër të vizionit është premtimi i një zgjerimi të mëtejshëm në rajon. MK Hotel synon të krijojë një hapësirë të veçantë, ku eleganca dhe komoditeti shqiptar takohen me standardet më të larta gjermane. Me kujdes të veçantë për detajet dhe një pasion të vazhdueshëm për përmirësim, premtojmë të sjellim një eksperiencë të jashtëzakonshme të akomodimit për të gjithë vizitorët.

Për ta, zgjerimi në rajon është një udhëtim i ri, ku bashkojnë vlerat kulturore dhe profesionalizmin e MK Hotel me pasurinë dhe diversitetin e rajonit.

Mario Doçi, menaxher pranë këtij hoteli, ndau përvojën e tij të punës dhe ideologjinë e këtij biznesi në  Panairin e Turizmit.      

Cilat janë pikat tuaja të forta që ju diferencojnë në treg?

Fakti që operojmë si një brand gjerman sigurisht na ofron një ndryshueshmëri dhe qasje të veçantë ndaj publikut, duke bërë kështu sektorin turistik të shquhet nga të tjerët. Ne shquhemi për unicitetin tonë, dhe një nga elementët kyç që na bën të jemi të veçantë është shërbimi i ofruar. Çdo aspekt i eksperiencës së klientit është i përcaktuar nga një standard i lartë i shërbimit, duke ofruar një përvojë të jashtëzakonshme dhe të paharrueshme për udhëtarët tanë. Në këtë mënyrë, ne po ndërtojmë një lidhje të thellë me klientët tanë dhe po ndihmojmë në krijuar kujtimet më të bukura dhe të mbresëlënëse për ta udhëhequr sektorin turistik me një vlerë të shtuar.

Sa i përket qasjes suaj të biznesit a mendoni të zgjeroheni në Rajon?

Zgjerimi në rajon është një nga hapat e rradhës për këtë brand gjerman. Ne angazhohemi që gjithmonë të jemi pranë publikut tonë, duke shtrirë prezencën tonë në zona të reja dhe duke ofruar një eksperiencë unike në këto vende. Kjo na mundëson të lidhemi ngushtë me komunitetet lokale dhe të përshtatemi me nevojat e tyre specifike. Ndërtimi i një prezence të qëndrueshme dhe të fuqishme në rajon do të na lejojë të ofrojmë shërbime të personalizuara dhe të përshtatshme për këtë audiencë të re. Kjo strategji e zgjerimit na ndihmon të qëndrojmë në kontakt të ngushtë me klientët tanë dhe të sigurojmë një ndjesi të vazhdueshme të lidhjes me markën tonë.

Një tjetër pikë e fortë e juaja është edhe gastronomia apo jo?

Për ne, përqëndrimi në gatimet tona është një pjesë thelbësore e strategjisë sonë, me synimin për të sjellë një diferencë thelbësore dhe për të bërë ato sa më të veçanta për të gjithë ata që vijnë dhe dëshirojnë të shijojnë një përvojë të pazakonshme gastronomike në një ambjent hoteli unik. Pjatat tona janë krijimtari unike e shefit tonë, dhe secila prej tyre është një përvojë e pasur me shije dhe prezantim estetik.

Ne përdorim vetëm përbërës të freskët dhe cilësore, duke pasur kujdes të veçantë për origjinën dhe cilësinë e tyre. Krijimtaria e shefit shfaqet në çdo element të gatimit, duke siguruar një bashkim harmonik të shijeve dhe formave. Përdorimi i teknikave inovative dhe prezantimi i pjatave në një mënyrë të veçantë, bëjnë që secila vijë e kuzhinës sonë të jetë një përvojë artistike për shijen dhe sytë.

Synimi ynë është të ofrojmë një gastronomi të jashtëzakonshme, që do të lërë një mbresa të paharrueshme në kujtesën e vizitorëve tanë. Përmes kësaj angazhimi për cilësi dhe kreativitet në gatime, ne shpresojmë të krijojmë një eksperiencë të pashuar për ata që zgjedhin të shijojnë kuzhinën tonë unike në këtë hotel të veçantë.

 

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“20 vjet nga tani ne do të jemi më të zhgënjyer për gjërat që nuk bëmë, sesa nga gjërat që bëmë. Eksploro, ëndërro, zbulo...”
— Mark Twain
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0