Mënyra se si i trajtoni punonjësit përcakton të ardhmen tuaj!


Suksesi afatgjatë i çdo kompanie varet nga cilësia dhe besnikëria e punonjësve të saj. Në një mjedis biznesi me ritme të shpejta, me ndryshim të shpejtë, në të cilin rritja dhe përfitimi janë kritike, kompanitë duhet të rishikojnë strategjinë e tyre për gjetjen dhe mbajtjen e talenteve më të mira.

Sipas hulumtimit nga Gallup më pak se 30% e të punësuarve thonë se ata janë besnikë ndaj kompanisë së tyre. Qarkullimi i shpeshtë ka një ndikim negativ në moralin e punonjësve, produktivitetin dhe të ardhurat e kompanisë. Çdo herë që një biznes humbet dhe zëvendëson një punonjës të paguar, mund të kushtojë 6 – 9 muaj pagë. Mungesa e besnikërisë nuk është vetëm punonjësit që largohen. Në shumë raste, ata qëndrojnë dhe tregojnë pakënaqësi nëpërmjet qëndrimeve. Në njëfarë mënyre, kjo është më e keqe se nëse ata ikin.

Lexoni: Punonjësit besnikë ju thonë atë që është e nevojshme të dëgjoni, jo atë që dëshironi të dëgjoni

Nëse kompanitë duan të shkëlqejnë, ato kanë nevojë për dy gjëra: Punonjës Besnikë dhe Konsumatorë Besnikë. Lidhja midis kënaqësisë së punonjësve dhe produktivitetit vendoset për një kohë të gjatë. Hulumtimet kanë gjetur se punonjësit e lumtur janë 12% më produktivë se homologët e tyre më pak të kënaqur.

Punonjës besnikë = Konsumatorë besnikë. Punonjësit besnikë vlejnë më shumë se pesha e tyre në ar. Ata mbajnë markën tuaj dhe sigurojnë qëndrueshmërinë e biznesit tuaj. Ata punojnë shtesë. Ata bëjnë të mundur që ju të fitoni.

Jepuni arsye punonjësve tuaj për të qëndruar

Realiteti është se punonjësit janë besnikë ndaj kompanisë pasi besojnë se kompania është besnike ndaj tyre. Pra, në fund, ndërtimi i një organizate me punonjës të përkushtuar besnikë përfundimisht realizohet kur kompania u tregon atyre se e meriton besnikërinë e tyre. Ju duhet t’u jepni një arsye punonjësve tuaj që të jenë besnikë. Punonjësit duan punë sfiduese, mirënjohje dhe respekt, mundësi për avancim, rritje dhe zhvillim profesional dhe një mjedis pune fleksibël. Studimet tregojnë se kur punonjësit tuaj janë të kënaqur dhe të angazhuar (dmth. Besnikë), biznesi rritet.

Ka përfitim vërtetë të lartë kur ju kultivoni besnikërinë e punonjësve tuaj. Në Universitetin e Pensilvanisë, hulumtuesit zbuluan se bizneset që shpenzuan 10% të të ardhurave të tyre në përmirësimet kapitale panë një rritje prej 3.9% të produktivitetit. Por kur i njëjti 10% u investua tek punonjësit, produktiviteti u rrit me 8.5%.

Lexoni: Rusia trajnon punonjësit si të buzëqeshin

Shumë menaxherë supozojnë se nëse një punonjës po merr një rrogë duhet të jetë besnik. Pak e kuptojnë që pagesa është vetëm një kënaqësi. Nuk është një motivues. Gjithçka ka të bëjë me mënyrën se si i trajton njerëzit. Punonjësit duan të trajtohen si qënie njerëzore. Ata kanë ndjenja, emocione dhe jetë personale. Kur një organizatë e trajton punonjësin e saj si një objekt, ata ndihen të pa respektuar. Kur, nga ana tjetër, një organizatë e vlerëson atë punonjës, tregon ndjeshmëri dhe është fleksibël, kjo do t’i bëjë ata të mendojnë dy herë rreth largimit të tyre.

Besnikëria është një rrugë me dy krye. Është si një marrëdhënie. Që një marrëdhënie të zgjasë, duhet të ketë respekt reciprok, dashuri, besim, mirëkuptim dhe vlerësim. Pa këto, themeli është i paqëndrueshëm. Punonjësit besnikë shfaqen, japin rezultate dhe vazhdimisht shkojnë më lart për të mbështetur kompaninë. Në fund, njerëzit i bëjnë kompanitë të suksesshme. Çdo strategji apo plan biznesi mbështetet në njerëz të motivuar dhe të angazhuar për ta bërë atë të ndodhë! Kjo është arsyeja pse kompanitë më të suksesshme fokusohen tek njerëzit dhe marrëdhëniet dhe sigurohen që të dyja jo vetëm që menaxhohen, por drejtohen dhe kujdesen. Dëshironi punonjës besnikë? Atëherë trajtojini mirë njerëzit tuaj!

/Shkruar nga Brigette Hyacinth në LinkedIn

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale