Më tepër ditë pushimi për ata që nuk konsumojnë duhan - Business Magazine Albania

Më tepër ditë pushimi për ata që nuk konsumojnë duhan


Një kompani Japoneze është duke i dhënë ditë pushimi më tepër punonjësve të cilët nuk e konsumojnë duhanin. Pronari i kësaj kompanie shpreson që kjo do të jetë një strategji e burimeve njerëzore e cila do t’i frymëzojë punonjësit e tij për ta lënë duhanin. Me gjithë të drejtën, përfitimet që vijnë prej kujdesit për veten janë të dukshme.

Ndiheni më mirë, jeni më produktiv dhe në përgjithësi mund t’i shtoni gëzim punës dhe jetës suaj personale. Në firmën e marketingut Piala në Tokio, ekziston një lloj përfitimi i cili vjen prej stilit të shëndetshëm të jetesës që ju keni, veçanërisht ata të cilët nuk konsumojnë duhan, përfitojnë ditë pushimi shtesë.

Kompania këtë vjeshtë krijoi një rregull i cili i jep mundësinë punonjësve që nuk konsumojnë duhan të kenë 6 ditë pushimi më tepër në vit. Koha që i jepet pushim jo duhanpirësve është e barasvlefshme më kohën të cilën konsumuesit e duhanit shpenzojnë duke ushqyer zakonin e tyre, thuajse 15 minuta ndërprerje nga puna në ditë.

Lexoni : Puna jashtë orarit sjell vdekjen e një punonjësi në Japoni

22 % e qytetarëve japonezë e konsumojnë duhanin. Nisur nga ky fakt, por edhe sepse 35 % e punonjësve të tij janë duhanpirës pronari i Piala-s, Takao Asuka ka ndërmarrë këtë inisiativë në mënyrë që të ndikojë në reduktimin e shifrës së konsumatorëve të duhanit.

“Unë shpresoj që punonjësit të vendosin të lënë duhanin përmes stimujve, sesa nëpërmjet dënimeve apo detyrimeve” – u shpreh Takao në një intervistë për the Japan Times.

E vështirë ka qënë për 54 % të Amerikanëve të mos merrnin pushime vitin e kaluar, duke marrë parasysh se sa i duan ato pushimet, por më e vështirë kjo situatë paraqitet për Japonezët të cilët për momentin kanë një bilanc jo tepër favorizues në raportin mes punës dhe jetës. Të dhënat e 2016-ës tregojnë se 20 % e 10.000 punëtorëve japonezë punonin më tepër se 80 orë në muaj jashtë orarit të punës.

Të dhëna këto që tregojnë se ditët e pushimit për japonezët janë tepër të vlefshme dhe të nevojshme , kështuqë rregulli i vendosur nga kompania duke i dhënë 6 ditë pushimi më tepër punonjësve që nuk e konsumojnë duhanin duket të jetë tepër tundues edhe për konsumatorët e tij.

Burimi : entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0