Mbretëria e Bashkuar propozon ndalimin e përdorimit të butonit 'Like' në Facebook dhe Instagram për të miturit - Business Magazine Albania

Mbretëria e Bashkuar propozon ndalimin e përdorimit të butonit ‘Like’ në Facebook dhe Instagram për të miturit

~5 minuta lexim


Adoleshentët në Mbretërinë e bashkuar duhet të kenë kujdes: rregullatorët kanë propozuar një rregull që do t’i kufizonte ata që janë nën moshën 18 vjeçare të përdorin butonin “Like” në Facebook dhe Instagram.

Propozimi, pjesë e një kodi prej 16 rregullash të paraqitura nga Zyra e Komisionerit të Informacionit (ICO), një grup i pavarur i mbikqyrjes në Mbretërinë e Bashkuar, i krijuar për të mbështetur të drejtat e informacionit, u prezantua për mbrojtjen më të mirë të të miturve në platformat e mediave sociale dhe për të kufizuar aftësinë e Facebook për të mbledhur të dhëna që më pas t’u shpërndahen reklamuesve.

Lexoni: Krijuesi i butonit “Like” i trembet pasojave të Facebook

Rregullatori vuri në dukje në raportin e tij se teknikat e tilla si butoni ” like “, mund të “nxisin ose inkurajojnë përdoruesit të qëndrojnë të angazhuar në mënyrë aktive me një shërbim, duke lejuar shërbimin online të mbledhë më shumë të dhëna personale”. Ai paralajmëroi se butoni mund të ndikojë gjithashtu tek të miturit për të “bërë më pak zgjedhje për përmirësimin e privatësisë kur personalizojnë parametrat e privatësisë së tyre” ose “kalojnë më shumë kohë se sa kanë ndërmend në një shërbim të caktuar”.

ICO tha për BBC se mediat sociale mund të shmangin një ndalim total të butonit “Like” nëse ata do të bien dakord që të ndalojnë grumbullimin e të dhënave personale të të miturve kur përdorin platformat.

Mbikqyrësi ka propozuar gjithashtu rregulla që synojnë të forcojnë transparencën rreth privatësisë dhe standardeve të komunitetit, të minimizojnë sasinë e të dhënave personale të ruajtura nga site-t dhe të bëjnë më të vështirë të gjurmojnë vendodhjen e të miturve.

Kodi synon të kufizojë përpjekjet nga platformat e mediave sociale për t’i mbajtur njerëzit në aplikacionet e tyre për periudha më të gjata kohore.

Kodi i propozuar vjen pasi GDPR e Bashkimit Europian hyri në fuqi majin e kaluar. Kjo politikë kërkon që çdo kompani që bën biznes me qytetarët e BE-së të marrë pëlqimin nga njerëzit që të përdorin të dhënat e tyre dhe kërkon një mjet të thjeshtë nëse njerëzin duan apo jo që të dhënat e tyre të mblidhen.

Rregullatori argumentoi në raport se kufizimet në butonin “like” korrespondojnë me Recitalin 38 të GDPR, ku thuhet se “fëmijët meritojnë mbrojtje specifike në lidhje me të dhënat e tyre personale, pasi ata mund të jenë më pak të vetëdijshëm për rreziqet, pasojat dhe duhen të merren masa mbrojtëse për të drejtat e tyre në lidhje me përpunimin e të dhënave personale”.

Lexoni: Përdorimi i smartphone sa vjen e bëhet më i “frikshëm” për të gjithë

Por, propozimi ka marrë edhe kritika. Matthew Lesh, kreu i hulumtimeve në Institutin Adam Smith Think Tank, i cili nxit idetë e tregut të lirë, tha për BBC se politika është mizore, duke shtuar se “është qesharake që të trajtohen të gjithë njerëzit si fëmijë”.

ICO nuk ka asnjë problem me vetë butonin “like”. Përkundrazi, problemet rrjedhin nga mënyra se si platformat e mediave sociale po grumbullojnë të dhënat personale të të miturve dhe i targetojnë ata në reklamat.

Deri më tani, rregulloret e ICO-së nuk janë asgjë më shumë se propozime. Por, adoleshentët që janë admirues të butonit “like” duhet të marrin parasysh se ditët e tyre të “liking” në Facebook dhe Instagram mund të jenë drejt fundit.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0