Markat më të fuqishme në botë për vitin 2017 - Business Magazine Albania

Markat më të fuqishme në botë për vitin 2017


Lego, krijuesi i lodrave plastike me të cilat me siguri keni luajtur kur keni qenë fëmijë, është bërë marka më e fuqishme në botë. Çdo vit firma këshilluese Brand Finance publikon një listë të markave më të fuqishme dhe Lego mori vendin e parë për vitin 2017.

Lexoni: Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017

Renditja e markave më të fuqishme sipas Brand Finance është llogaritur në bazë të tre kritereve. E para është “ekuilibri” – përmes anketimeve, konsumatorët u përgjigjen pyetjeve se cilat marka preferojnë dhe synojnë të blejnë. Dimensioni i dytë, “inputi i markës“, mat sasinë e parave që markat shpenzojnë për marketing. Sa më shumë që shpenzojnë, aq më lart renditen. Pjesa e fundit, “outputi“, shikon marzhet e fitimit dhe çmimet e një kompanie. Dy dimensionet e fundit përbëjnë 25% të vlerës së fuqisë së markës.

Business Magazine në këtë artikull ju tregon 10 markat më të fuqishme të vitit 2017.

Lego ka pasur prej kohësh themelin e një marke të fortë. Sipas raportit Brand Finance publikuar këtë muaj, “Pëlqimi ndaj Lego përfshin breza; si dhe lirinë kreative që u jep fëmijëve, marka rikthen nostalgjinë e të rriturve.” Lego gjithashtu ka shmangur marketingun gjinor, duke i dhënë asaj një bazë të gjerë klientësh.

Në vitin 2015, pasi “The Lego Movie” kishte arritur sukses komercial dhe kritik, Lego kryesonte listën e markave më të fuqishme të Brand Finance. Ajo u zhvendos për një vit nga Disney, por që atëherë ka rifituar vendin numër një. Javën e kaluar Lego lançoi një vazhdim të filmit Lego dhe shitjet e saj mundën çdo shfaqje tjetër filmi në Amerikë. Brand Finance pret që ky film të rrisë më tej markën e Lego.

Lexoni: Si mund t’i mbijetojnë markat uljes së reklamave në TV?

Google u rendit marka e dytë më e fuqishme. Ai mbetet lideri numër një në biznesin e tij kryesor të kërkimit. Këtë vit Google gjithashtu u bë marka më e fuqishme në botë, duke e hedhur Apple në vendin e dytë. Brand Finance vlerëson vlerën totale të Google në 109 miliardë dollarë.

Visa u rendit e pesta. Sipas zëdhënësit të Brand Finance, David Haigh, tregu i ndryshimeve të pagesave ka qenë një lehtësim për Visa dhe kompania është pozicionuar mirë ndërsa ne lëvizim drejt një shoqërie pa para.

Renditja sipas Brand Finance në bazë të 3 kritereve të paraqitura më sipër është:

  1. Lego
  2. Google
  3. Nike
  4. Ferrari
  5. Visa
  6. Disney
  7. NBC
  8. PwC
  9. Johnson & Johnson
  10. McKinsey & Company

burimi: Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0