Mark Zuckerberg është aq i dëshpëruar për të futur Facebook në Kinë, saqë po mbështet lajmet e censuruara


Facebook dëshiron të lidhë të gjithë botën, edhe pse e përdorin më shumë se 1.79 miliardë njerëz ose më shumë se gjysma e popullsisë globale.

Por ka një komb të tërë në të cilën njerëzit nuk janë në gjendje të ndajnë ose të reagojnë ndaj postimeve: Kina, e cila e ka bllokuar Facebook-un, faqet e saj të lidhura dhe aplikacionet e saj.

Por të martën, një raport i New York Times zbuloi se Facebook është duke punuar mbi mënyrat për të ndryshuar të kaluarën – një nga të cilat përfshin censurimin e lajmeve: Një mjet që do të parandalojë shfaqjen e postimeve në një rajon të caktuar gjeografik, të cilin kompania tashmë e ka.

Ky mjet, sipas burimeve të New York Times, nuk është në përdorim për momentin dhe ndoshta nuk do të përdoret kurrë. Por është e rëndësisshme të dihet se Facebook është i gatshëm të censurojë përmbajtjen e përdoruesve, sipas kërkesave të qeverisë kineze. Gjithashtu thuhet se Zuckerberg e mbështet këtë mjet.

Kur u pyet në lidhje me mjetet e censurimit për Kinën, Facebook kundërshtoi. “Ne kemi thënë që më parë se jemi të interesuar për Kinën dhe po shpenzojmë kohë për të mësuar dhe kuptuar më shumë për vendin”, tha kompania në një deklaratë.

“Megjithatë,” deklarata vazhdoi, “ne nuk kemi marrë ndonjë vendim për qasjen tonë në Kinë. Fokusi ynë tani është të ndihmojmë bizneset kineze dhe zhvilluesit të zgjerohen në tregje të reja jashtë Kinës, duke përdorur platformën tonë të reklamave. ”

Për ata që e lexuan me vemendje deklaratën e Facebook-ut, mund të kenë vërejtur se Facebook nuk e mohoi ekzistencën e një mjeti të tillë.

Zyrtarët e qeverisë kineze kanë përsëritur thirrjet e tyre për rregulloren në internet kohët e fundit (në kuadër të përhapjes së lajmeve të rreme në mediat sociale dhe ndikimet e saj mbi rezultatet zgjedhore në SHBA).

Bashkëpunimi i drejtpërdrejtë me qeverinë është mënyra se si Weibo, rrjeti më i madh social i Kinës është në gjendje të veprojë në vend.

Tani për tani, biznesi i Facebook-ut ende shet reklama për kompanitë kineze. Twitter, i cili është i ndaluar në vend, gjithashtu vepron në një biznes të ngjashëm.

Ndërkohë, Facebook është ende duke dështuar për të trajtuar përhapjen e lajmeve të rreme ku aktualisht jeton: Amerikë.

Burimi: mashable.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale