Mark Zuckerberg është aq i dëshpëruar për të futur Facebook në Kinë, saqë po mbështet lajmet e censuruara


Facebook dëshiron të lidhë të gjithë botën, edhe pse e përdorin më shumë se 1.79 miliardë njerëz ose më shumë se gjysma e popullsisë globale.

Por ka një komb të tërë në të cilën njerëzit nuk janë në gjendje të ndajnë ose të reagojnë ndaj postimeve: Kina, e cila e ka bllokuar Facebook-un, faqet e saj të lidhura dhe aplikacionet e saj.

Por të martën, një raport i New York Times zbuloi se Facebook është duke punuar mbi mënyrat për të ndryshuar të kaluarën – një nga të cilat përfshin censurimin e lajmeve: Një mjet që do të parandalojë shfaqjen e postimeve në një rajon të caktuar gjeografik, të cilin kompania tashmë e ka.

Ky mjet, sipas burimeve të New York Times, nuk është në përdorim për momentin dhe ndoshta nuk do të përdoret kurrë. Por është e rëndësisshme të dihet se Facebook është i gatshëm të censurojë përmbajtjen e përdoruesve, sipas kërkesave të qeverisë kineze. Gjithashtu thuhet se Zuckerberg e mbështet këtë mjet.

Kur u pyet në lidhje me mjetet e censurimit për Kinën, Facebook kundërshtoi. “Ne kemi thënë që më parë se jemi të interesuar për Kinën dhe po shpenzojmë kohë për të mësuar dhe kuptuar më shumë për vendin”, tha kompania në një deklaratë.

“Megjithatë,” deklarata vazhdoi, “ne nuk kemi marrë ndonjë vendim për qasjen tonë në Kinë. Fokusi ynë tani është të ndihmojmë bizneset kineze dhe zhvilluesit të zgjerohen në tregje të reja jashtë Kinës, duke përdorur platformën tonë të reklamave. ”

Për ata që e lexuan me vemendje deklaratën e Facebook-ut, mund të kenë vërejtur se Facebook nuk e mohoi ekzistencën e një mjeti të tillë.

Zyrtarët e qeverisë kineze kanë përsëritur thirrjet e tyre për rregulloren në internet kohët e fundit (në kuadër të përhapjes së lajmeve të rreme në mediat sociale dhe ndikimet e saj mbi rezultatet zgjedhore në SHBA).

Bashkëpunimi i drejtpërdrejtë me qeverinë është mënyra se si Weibo, rrjeti më i madh social i Kinës është në gjendje të veprojë në vend.

Tani për tani, biznesi i Facebook-ut ende shet reklama për kompanitë kineze. Twitter, i cili është i ndaluar në vend, gjithashtu vepron në një biznes të ngjashëm.

Ndërkohë, Facebook është ende duke dështuar për të trajtuar përhapjen e lajmeve të rreme ku aktualisht jeton: Amerikë.

Burimi: mashable.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale