Mark Cuban thotë se këto janë gabimet më trashanike që i bëjnë sipërmarrësit » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 27/07/2019

Mark Cuban thotë se këto janë gabimet më trashanike që i bëjnë sipërmarrësit

Share
nga Eridon Elshani
Kor 27, 2019
-Manages Business Mag Kosovo -Studies Philosophy at University of Prishtina
lexo me teper >

Nga natyra, sipërmarrësit janë njerëz inteligjentë, pasionantë dhe ambiciozë. Por kjo nuk do të thotë se çdo pronar i biznesit merr gjithmonë vendimet e duhura.

Miliarderi i teknologjisë Mark Cuban, si një investitor për një kohë të gjatë në emisionin televiziv ABC Shark Tank, ka përjetuar shumë gabime të mëdha të sipërmarrësve.

Kuban thotë të mos i bëni kurrë gabimet në vijim.

Që të mos i kuptoni bazat e biznesit.

Një shembull konkret, thotë ai, është kur sipërmarrësit “nuk e dinë diferencën midis një produkti dhe një veçorie”. Para se një sipërmarrës të fillojë të kërkojë investim, të fillojë prodhimin e një produkti, madje edhe përpara hulumtimit dhe zhvillimit, ai/ajo duhet të kuptojë këtë princip themelor.

Me fjalë të tjera, nëse një konkurrent shet vetëm këmisha blu dhe këmishat e tua janë blu dhe të kuqe, ju thjesht keni krijuar një veçori, jo një produkt. Produktet ose shërbimet zgjidhin problemet dhe njerëzit dëshirojnë t’i blejnë ato. Veçoritë janë karakteristika që i shtojnë vlerë produkteve.

Kompanitë e suksesshme janë të bazuara në produkte – jo veçori, thotë Cuban.

Mendimi se kompeticioni është i barabartë me validimin.

Të krijosh diçka nga asgjëja nuk është e lehtë. Të bindësh njerëzit për të blerë produktet tuaja dhe se ju jeni duke ofruar një shërbim të vlefshëm ndonjëherë kërkon shumë. Cuban thotë se është një gabim i madh të mendosh se një konkurrent i madh e validon biznesin tënd.

Të bazoni suksesin tuaj në punonjësin më të mirë.

Si thënia e vjetër: Mos i vendosni të gjitha vezët në një shportë. E njëjta gjë vlen edhe për punësimin dhe ndërtimin e ekipeve.

Shumë shpesh, pronarët e bizneseve besojnë se “punonjësi i tyre i ardhshëm do të zgjidhë problemin e tyre më të madh”, thotë Cuban. Punësimi i marketer-it më të mirë në industri nuk do të thotë që ju do ta kuptoni në mënyrë magjike se si t’i shisni produktet tuaja dhe se si të gjithë do të jetojnë të lumtur, thotë ai.

Nëse punonjësi yt më i mirë largohet apo dështon, atëherë kështu bëjnë gjithë të tjerët. Rritja e një biznesi të suksesshëm kërkon që të gjithë të jenë në kuvertë, që do të thotë që i gjithë ekipi duhet të japë më të mirën-së bashku.

Entrepreneur