Mark Cuban: Si mund të kthehen sipërmarrësit më të fortë pas pandemisë.


Mark Cuban e kupton që pronarët e bizneseve të vegjël dhe të mesëm po përballen me pasiguri dhe vështirësi në kushtet e pandemisë koronavirus. Por, ai beson se themeluesit e shkathët do ta përballin këtë histori të veçantë dhe të vijnë edhe më të fortë se më parë.

“Ne do të kalojmë në anën tjetër të kësaj epoke, por nuk do të jetë biznes si zakonisht,” tha Cuban gjatë një diskutimi në emisionin “Ask Me Something” me Tom Foster.

Cuban, sipërmarrës i Dallas Mavericks dhe investitor në Shark Tank të ABC, ka kaluar kohë së fundi duke menduar si do të duket e ardhmja. Në mes të Prillit, ai u thirr në grupin e punës të Presidentit Donald Trump, për të shërbyer në planin e rimëkëmbjes ekonomike, një panel prej 50 këshilltarësh nga shumë sektorë të biznesit, të cilët do të ndihmojnë në formimin e planeve për rihapjen e ekonomisë.

Ai mendon se sipërmarrësit mund të pozicionohen më mirë nëse janë të vetëdijshëm për betejat që kanë përpara dhe të komunikojnë me klientët, punonjësit dhe palët e interesuara.

“Është në rregull të thoni se keni frikë dhe paqartësi”, thotë Cuban, duke theksuar se kështu krijoni një marrëdhënie të ndershme me klientët dhe ka më shumë gjasa që ata t’ju respektojnë”, thotë ai.

Por, çfarëdo që të bësh, bëj diçka, thotë ai. Tani është koha për veprim. Këtu janë sugjerimet kryesore të tij për mënyrën se si jo vetëm të mbijetoni në këtë kohë të pakrahasueshme të pasigurisë, madje të lulëzoni për shkak të saj:

Lexo: Elon Musk synon që SpaceX të lançojë gjeneratën e ardhshme të teleskopëve hapësinorë

  1. Jini transparent me njerëzit që e njohin më mirë kompaninë tuaj.

Kjo vlen veçanërisht për themeluesit në prag të mbylljes. Kuban i inkurajon të jenë pranë punonjësve. “Punonjësit tuaj, në veçanti, e njohin biznesin tuaj”, thotë ai, duke shtuar se, ata janë ekspertë në biznesin tuaj. Nëse ekziston një ide se si të drejtohet ose të ristrukturohet kompania, kjo do të vijë prej tyre”.

  1. Jini të hapur për ndryshime të mëdha.

Ju mund të zbuloni se shansi më i mirë i kompanisë tuaj për mbijetesë vjen nga një model biznesi ose linja produkti krejtësisht të ndryshme. Ju duhet të jeni të gatshëm të pranoni ndryshimin dhe të jeni të hapur për një drejtim të ri. “Gjithë sa duhet është një ide e mirë”, thotë Cuban. “Unë bësoj shumë se kur të dalim nga kjo, do të ketë kompani të vogla që lulëzuan sepse ata kishin një vizion tjetër”.

  1. Shkoni majtas kur të gjithë po shkojnë djathas.

Cuban foli për shumë emaile që ai merr rreth kompanive që krijojnë maska ose materiale për testimin “Nëse të gjithë po bëjnë të njëjtën gjë, shkoni atje ku nuk janë të gjithë”, thotë ai. “Merruni me gjëra që njerëzit nuk po bëjnë akoma”.

  1. Investoni në marketing

Nëse keni kohë joproduktive, përdoreni atë, thotë Cuban. Shpenzoni kohë kësaj radhe duke rikalibruar biznesin tuaj ose planet e marketingut. Punoni në ato elementë të faqes së internetit që kishit kohë që po kërkonit t’i bëni. Gjithashtu, tani është koha e përsosur për të shpenzuar në marketing, pasi niveli i pagesave për klikim ka rënë. Edhe nëse kompania juaj ka një produkt që nuk është diçka që njerëzit mund të dëshirojnë të blejnë tani, ata do ta kujtojnë kompaninë tuaj. “Ndërtoni atë bazë tani,” thotë ai, “sepse kompanitë që reklamojnë tani do të duken të forta”.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale