Lorenzo Cappanari, sipërmarrësi, profesori dhe autori i librave në skenën e AllWeb - Business Magazine Albania

Lorenzo Cappanari, sipërmarrësi, profesori dhe autori i librave në skenën e AllWeb

~3 minuta lexim

Lorenzo Cappanari është një sipërmarrës, profesor dhe autor librash. Që në moshën 8 vjeçare, ai u apasionua pas programimit dhe video-lojërave, një pasion i injektuar nga babai i tij.

I diplomuar me vlerësimet më të larta në Administrim Biznesi, karierra e tij nisi në Departamentin e Marketingut dhe Shitjeve në koorporatën e mirënjohur të elektroshtëpiakeve “Indesit”.

Më pas, ai kaloi në një nga kompanitë më të njohura në botë, siç është shtëpia e syzeve me qendër në Milano, “Luxottica”. Për 8 vite si menaxher i profilit të lartë Lorenzo ka shëtitur botën duke drejtuar degë të ndryshme të kompanisë. Më pas, iu bashkua një firme rivale, Ray Ban, e cila e caktoi si menaxher të përgjithshëm për Amerikën Latine. Ishte gjatë kësaj përvoje, që Lorenzo u prezantua rastësisht me shpikjen e “Google Glass”, size, të cilat kanë të injektuara teknologjinë. Në këtë moment kuptoi se kjo ishte e ardhmja. Lë detyrat e tij në korporatat botërore dhe i futet jetës së sipërmarrjes, duke themeluar firmën e tij të syzeve futuriste “XR”.

Rezervoni biletën tuaj Early Bird për vetëm 100 Euro.

Sot ai është drejtues ekzekutiv i “AnotheReality”, një kompani e inovacionit të botës virtuale që bashkëpunon me ndërmarrjet, në rrugëtimin e tyre të transformimit virtual, duke i përgatitur ato për botën e ardhme metaverse.

Ai është gjithashtu autor i librit “Të ardhmet e mundshme” (Futuri Possibili), një libër për internetin e së ardhmes, si dhe është një lektor i njohur nëpër botë.

Nxitoni të rezervoni biletën tuaj Early Bird për vetëm 100 Euro.

AllWeb i tejkalon pritshmëritë, duke ndikuar në skenën shqiptare të biznesit digjital, marketingut dhe inovacionit me përmbajtje cilësore të ofruar nga folës nga skena Ndërkombëtare / Rajonale dhe vendase. Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb (Maqedoni & Shqiperi), janë ngjitur më shumë se 100 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si: Google, The Coca-Cola, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, Publicis, Rinkya, Grouper, 404 Agency, McCann, Erickson, Httpool, Cedevita, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna) Digitalizuj.me. Disa prej folësve kanë konfirmuar pjesëmarrjen dhe do të shpallen në web faqen e posaçme për eventin në Shqipëri: www.allweb.al

Ky aktivitet organizohet në bashkëpunim me programin Tirana European Youth Capital 2022 me mbështetjen financiare të Konkresit Kombëtar të Rinisë në bashkëpunim me Bashkinë e Tiranës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mundesitë nuk ndodhin. Ti i krijon ato.”
— Chris Grosser
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0