LinkedIn sapo lançoi “Feature” tool, vendoseni në profilin tuaj sa më shpejt
Përditësuar së fundmi: 26/02/2020

LinkedIn sapo lançoi “Feature” tool, vendoseni në profilin tuaj sa më shpejt

Share
nga Amantia Kullolli
Shk 26, 2020


LinkedIn kohët e fundit zbuloi një veçori të re që mund të ndihmojë pronarët e bizneseve në mënyrë më të dukshme, të tregojnë ato që dinë dhe çfarë bëjnë të fitojnë besueshmëri në proces.

Quhet ‘Featured’ dhe kjo zonë shfaqet poshtë seksionit të tregimit ‘Rreth’. Këtu mund të lidheni me artikuj të lajmeve, postime në blog, video, faqe në internet, foto dhe media të tjera në të cilat jeni paraqitur.

Lexo: Si të ndryshoni profilin tuaj në LinkedIn kur doni të themeloni një biznes?

Në të vërtetë, ju mund ta bënit këtë edhe më parë dhe media do të shfaqej menjëherë nën biografinë tuaj në zonën ‘About’. Por, tani ikonat e mediave janë më të mëdha dhe këtu ka të përfshirë tekst, në mënyrë që ata që vijnë në faqen tuaj të kenë një ide se me çfarë ka të bëjë para se të klikojnë. Është gjithashtu më e lehtë për të parë të gjitha mediat në të njëjtën kohë, duke lëvizur nëpër të, duke shfaqur një Slideshow ose duke klikuar “Shiko të gjitha”.

Koha për të rifreskuar lidhjet tuaja në media:

Nëse tashmë keni pasur media të lidhura në krye të profilit tuaj, tani ajo shfaqet në ‘Featured’. Mund të jetë një kohë e mirë për të kaluar dhe të shikoni nëse këto janë lidhjet që ende dëshironi të shfaqni.

Tani mund të riorganizoni me lehtësi pjesët e mediave duke klikuar dhe “tërhequr zvarrë” ato që dëshironi. Ky është një avantazh ndaj sistemit të vjetër, në të cilin riorganizimi ishte një proces i lodhshëm për të fshirë të gjitha lidhjet mediatike dhe më pas ngarkimin në rendin e saktë ku ju dëshironi që ato të shfaqen.

Një vend për të shfaqur, jo për të treguar:

Nëse nuk keni shfaqur asnjëherë lidhje në media, në krye të profilit tuaj, tani është koha e shkëlqyer për ta ndryshuar atë.

Për shembull, nëse jeni fotograf ose bëni video, ky është një seksion i gatshëm i portofolit. Nëse shisni produkte, mendojeni si një shfaqje e fotove të produkteve. Nëse jeni shkrimtar, lidheni me veprën tuaj të botuar. Nëse jeni një ekspert i çështjes, i cituar rregullisht nga gazetarë ose i intervistuar nga degët e transmetuara, lidheni me historinë. Nëse keni një blog, faqe vitrine të LinkedIn ose një faqe të veçantë në internet që dëshironi ta bëni më të dukshëm. Tani e dini se çfarë duhet të bëni!

Lexo: 7 këshilla për të krijuar përmbajtje që tërheq në LinkedIn

Kjo është mënyra se si mund t’u tregoni më tepër njerëzve se çfarë bëni, pse jeni ekspert dhe se me çfarë merret ndërmarrja juaj. Ju fitoni besueshmëri dhe rrisni profilin tuaj jo vetëm duke i treguar lidhjet që ju keni, por duke i treguar sesi funksionojnë ato gjithashtu.

Burimi: INC

Subscribe në kanalin tonë në YouTube