Reklamat sjellin gati trefish kthim nga investimi! - Business Magazine Albania

Reklamat sjellin gati trefish kthim nga investimi!

Reklamat sjellin gati trefish kthim nga investimi!

Kompanitë që investojnë 3% të të ardhurave në reklama, përfitojnë 8.7% kontribut në shitjet totale – një ROI afërsisht 3x

Një raport i ri nga konsulenca për efektivitetin e marketingut Gain Theory nxjerr në pah vlerën konkrete që sjell reklama në rritjen e kompanive. I titulluar “Measure, Thrive, Optimize: How to Demonstrate Advertising’s Value and Boost Growth”, raporti bazohet në një analizë të 75 kombinimeve kompani-treg në industri dhe tregje të ndryshme. Përmes metodës së Marketing Mix Modelling (MMM), është vlerësuar ndikimi real që ka reklama në të ardhurat totale të kompanive.

Lexo edhe:12 arsye pse duhet ta keni biznesin tuaj në instagram

Gjetjet kryesore:

  • Kompanitë që matin dhe optimizojnë në mënyrë të vazhdueshme kontributin e reklamave, shënojnë një rritje mesatare prej 0.7 pikë përqindje nga viti në vit. Kjo përkthehet në një rritje prej 70 milionë dollarësh për një kompani me të ardhura prej 10 miliardë dollarësh.

  • Përmirësimet nga optimizimi (0.4%) kanë ndikim më të madh në rritje sesa thjesht shtimi i investimeve (0.3%). Kjo tregon se jo vetëm duhet investuar më shumë, por edhe me zgjuarsi.

  • Raporti rekomandon dy teknika kryesore matjeje: Marketing Mix Modelling për kompanitë më të mëdha me strategji komplekse mediatike dhe testimi A/B për bizneset më të vogla me qasje më të thjeshta.

Pse ka rëndësi?

“Vetë të dhënat flasin – reklama nuk është një qendër kostosh, por një motor rritjeje,” thotë Matthew Chappell, drejtues global për suksesin e klientëve në Gain Theory. Ai shton se më e rëndësishme se shifra e ROI-së është fakti që “kompanitë që matin dhe optimizojnë aktivisht kontributin e reklamave, po përjetojnë rritje të qëndrueshme çdo vit”.

Kjo është veçanërisht e rëndësishme në një treg të paqëndrueshëm, ku ekipet e marketingut përballen me presion të lartë për të justifikuar buxhetet e tyre.

Burimi: Gain Theory

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Dallimi mes një fitimtari dhe një humbësi është që fitimtari ngrihet një herë më shumë.”
— Jack Ma
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0