Formatet digjitale të reklamave outdoor po tërheqin vëmendje të jashtëzakonshme! - Business Magazine Albania

Formatet digjitale të reklamave outdoor po tërheqin vëmendje të jashtëzakonshme!

Formatet digjitale të reklamave outdoor tërheqin vëmendje të jashtëzakonshme!

Formatet premium të Digital Out of Home (DOOH) të mëdha dhe cilësore tërheqin pesë herë më shumë vëmendje krahasuar me formatet digjitale online, sipas një studimi të ri.

Pse DOOH ka rëndësi

Studimi “The Attention Dividend”, realizuar nga Ocean Outdoor në bashkëpunim me Lumen Research, konfirmon fuqinë e këtij formati për të tërhequr vëmendjen e konsumatorëve. Ky studim mbështet dhe forcon gjetjet e mëparshme të Lumen dhe Ebiquity, duke treguar se DOOH mund të përdoret si një instrument strategjik për rritje të qëndrueshme të brandit. Duke ndikuar pozitivisht në kujtesën dhe përzgjedhjen e markës, ky format kontribuon në përmirësimin e kthimit nga investimi në periudhë afatgjatë, duke rritur disponueshmërinë mendore të brandit dhe ndikimin e tij në treg.

Të dhëna kryesore nga studimi:

  • Formatet premium të DOOH janë mesatarisht 5.1 herë më efektive se reklamat digjitale online.

  • Ato mbajnë vëmendjen 8.2 herë më gjatë se display ads online, 5.5 herë më gjatë se përmbajtjet në rrjetet sociale, dhe 1.6 herë më gjatë se videot online.

  • Kur DOOH përdoret në kombinim me reklamat standarde OOH (Out Of Home), për të maksimizuar shtrirjen dhe frekuencën, vihet re një korrelacion i fortë mes vëmendjes dhe fitimeve afatgjata, sipas modelit “Maximising Profit Through Attention” nga Lumen dhe Ebiquity.

  • Reklamat video në DOOH premium sjellin deri në 2.5 herë më shumë ndikim në kujtesën e markës sesa videot online.

  • Krahasuar me përmbajtjen statike, videot në DOOH nxisin 2.5 herë më shumë përzgjedhje të brandit.

  • Formatet 3D DeepScreen rrisin dëshirueshmërinë për markën me 32%.

“DOOH premium nuk është thjesht një kanal i sigurt për markën – është një kanal me cilësi transmetimi, që sjell rezultate të matshme si në ndërtimin e brandit, ashtu edhe në rritjen e të ardhurave” – Phil Hall, CEO, Ocean Outdoor UK.

Lexo edhe:5 llojet e konsumatorëve që mund të shkatërrojnë biznesin tënd

Rreth studimit

Studimi u realizua me pjesëmarrjen e 2,500 personave, përmes një eksperimenti të stilit laboratorik online. Pjesëmarrësit panë video me perspektivë të parë (POV) të ecjes nëpër qytet, gjatë të cilave kalonin pranë pikave të caktuara me reklama DOOH. U monitoruan lëvizjet e syve dhe më pas u zhvillua një anketë për të matur kujtesën ndaj reklamës, ndikimin në zgjedhje dhe dëshirueshmërinë për markën.

warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Dallimi mes një fitimtari dhe një humbësi është që fitimtari ngrihet një herë më shumë.”
— Jack Ma
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0