Ky është përbërësi sekret që kthen ëndrrat për sipërmarrjen në realitet, sipas një studimi - Business Magazine Albania

Ky është përbërësi sekret që kthen ëndrrat për sipërmarrjen në realitet, sipas një studimi


Nëse dëshironi të shkoni përtej ëndërrimit, keni nevojë për një gjë të tillë (dhe jo, nuk janë paratë).

Ndoshta jeni duke hapur një furrë buke, duke shkruar një libër, duke shitur online apo duke ndërtuar një startup software-ësh miliarda dollarësh. Çfarëdo qoftë, studim pas studimi ka zbuluar që shumica prej nesh ëndërrojnë të bëhen sipërmarrës.

Lexoni: Fëmijët e sipërmarrësve të pasur të teknologjisë, çfarë bëjnë ndryshe nga ne?

Pra, çfarë i dallon ata të cilët në fakt fillojnë të veprojnë nga ata që vetëm ëndërrojnë? Çfarë e nxit një person për t’u bërë një pronar biznesi? Një studim i kohëve të fundit nga MIT i më shumë se 400,000 njerëzve erdhi në një përgjigje vendimtare dhe kjo nuk është ajo që ndoshta po prisnit.

Financat? Personaliteti? Jo, sekreti janë miqtë

Studimi lindi kur kandidati i doktoraturës në MIT, Hyejun Kim hasi në një burim të papritur të të dhënave: Ravelry.com, një faqe popullore për pasionet, e cila e quan veten “Facebook për thurjen”.

Ravelry ofron një mundësi për të ndarë modelet dhe këshilla me entuziastët e tjerë. Për Kim, ajo ishte një minierë ari e të dhënave në rrugën e njerëzve për ta kthyer pasionin e tyre në një sipërmarrje. Duke hulumtuar të dhënat e mbi 400,000 personave dhe duke shqyrtuar 99 intervista me përdoruesit, Kim kishte për qëllim të zbulonte pse disa mbesin në pasionet e fundjavës ndërsa të tjerët vazhdonin të nisnin biznese të lidhura me thurjen.

Ju mund të mendoni se faktori më i rëndësishëm mund të jetë personaliteti, ose ndoshta financat ose një ekuilibër bankar i ndihmonte njerëzit të bënin tranzicionin. Të dyja hipotezat kanë kuptim, por të dyja rezultuan të gabuara.

Në fakt janë miqtë mbështetës. Kur u intervistuan se kush i ndihmoi ata të bënin kapërcimin, ata përmendën më së shumti të dashurit që mbështetën dhe inkurajuan ambiciet e tyre sipërmarrëse. Të dhënat i konfirmuan këto komente.

Lexoni: 6 Filma frymëzues që çdo sipërmarrës duhet t’i shikojë

Pse lidhjet shoqërore të botës reale janë kaq të rëndësishme? Analiza të mëtejshme treguan se nuk ishte se ato ndihmuan në ndërtimin e aftësive teknike. Ata që vendosën të bëheshin sipërmarrës shpesh kishin aftësi të nivelit të lartë për të filluar. Por këto lidhje personale duket se sigurojnë një ngritje të madhe të besimit, gjë që ndihmon që ëndrrat të kthehen në realitet.

Rrjeti juaj social është arma juaj e fshehtë

Në fakt, kërkime të tjera në fushën e shkencave të rrjetëzimit tregojnë se një rrjet social i madh dhe mbështetës është një nga parashikuesit më të mëdhenj të suksesit të karrierës të çdo lloj profesioni.

Për miqtë dhe familjarët e atyre që ëndërrojnë të nisin një biznes, mesazhi është i qartë: Mos e nënvlerësoni ndikimin tuaj si nxitës i tifozëve kryesorë. Ju mund të bëni të gjithë ndryshimin nëse njerëzit që doni ndjekin ëndrrat e tyre të mëdha dhe “të frikshme”.

Ndërkohë, ata që fshehurazi dëshirojnë të kthejnë punën e tyre në favor të përmbushjes së tyre, nuk duhet të shqetësohen vetëm për një plan biznesi solid dhe për bilancin bankar. Këto janë të rëndësishme, por mbështetja sociale është po aq esenciale. Ngritja e vetes në një jetë të re do të kërkojë ndihmën e shumë armëve të forta. Sigurohuni që të rrethoheni me njerëz të gatshëm për t’iu mbështetur.

burimi: Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0