Kush sundon “tortën” e xhirove të bizneseve në vend?


Një vrojtim i fundit i Instituti të Statistikave tregon se vetëm 1 për qind e bizneseve në vend kryejnë gati gjysmën e aktivitetit tregtar në ekonomi. Këto janë korporatat e mëdha, kryesisht private, por ndërmjet tyre ka dhe shoqëri publike si OSHEE, KESH apo Albpetrol.

Sipas INSTAT në vitin 2014, Shqipëria numëronte 864 ndërmarrje gjithsej me më shumë se 50 të punësuar. Në totalin e numrit të bizneseve aktive, këto ndërmarrje zënë vetëm 1 për qind. Por fuqia e tyre ekonomike është e jashtëzakonshme.

Sipas INSTAT, vitin e kaluar 864 ndërmarjet më të mëdha të vendit, realizuan 44,5 % të shitjeve totale neto në ekonomi. Instat nuk jep detaje se në çfarë fushash janë të përqëndruara kryesisht këto korporata. Por të ndara sipas aktivitetit, pjesa më e madhe e tyre janë në sektorin e prodhimit.

Të dhënat tregojnë se krahas dominimit absolut të shitjeve, këto biznese janë dhe investitorët më të mëdhenj të ekonomisë. Sipas anketës , vitin e kaluar vetëm 1 për qind e bizneseve të mëdha kryen rreth 64 për qind të totalit të investimeve në ekonomi, përjashto ato që vijnë nga buxheti.

Tendenca e shifrave është e qartë. Ashtu si kudo, edhe në ekonomi ka gjigant. Superstruktura financiare, private apo publike, në të cilat është duke u përqëndruar një pjesë gjithmonë e më e madhe e aktivitetit ekonomik. Në fakt dominimi ekonomik i korporatave është një tendencë globale.

Një raport i Bankës Botërore në vitin 2009 gjeti se ndër 100 entitetet ekonomike më të mëdha të botës, 53 janë shtete, 35 të tjerë janë qytete dhe 13 janë korporata private. Disa gjëra vetëm rriten.

/Top-Channel/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale